Terug

Problemen met facturatie verisure

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Verisure

14/12/2020

Beste,In augustus is Jens Porrez als vertegenwoordiger van verisure samen met een collega in opleiding bij ons geweest om hun systeem uit te leggen. Op einde van het gesprek vroegen ze of we het zagen zitten om dit systeem te laten installeren voor de prijs van een goede 1244.04 euro. Op zich zagen we dit zitten maar vroegen om eind oktober begin november terug te komen omdat we dan al een deel van het geld van onze scheidingen met onze exen zouden ontvangen. Hij zei dat het mogelijk was om een voorschot van 300 euro te betalen en dan in november het resterende bedrag te betalen zonder verdere gevolgen en dat ze dan het systeem al konden installeren en wij al gebruik van zouden kunnen maken. Zo gezegd zo gedaan. Helaas is hij dit vergeten doorgeven aan verisure en wij hebben ook niet gevraagd om dit op papier te zetten. Mijn man is ook vertegenwoordiger en een woord is een woord en vertrouwde er dan ook op dat het bij Jens ook zo was. We hebben meerdere keren naar verisure gebeld om alles uit te leggen maar kregen geen gehoor. Bij de 1ste factuur waren ze ook vergeten om het voorschot in mindering te brengen. Ikzelf heb het resterende bedrag betaald in november zoals afgesproken.Verisure heeft dan gekozen om incasso in te schakelen omdat ze schade willen van ons zogezegde laattijdige betaling. Op ons beurt hebben we contact opgenomen met de incasso en het probleem uitgelegd zij gingen verisure terug contacteren om te onderhandelen omdat het blijkbaar regelmatig gebeurde dat vertegenwoordigers zulke zaken niet doorgeven aan het bureau. Ook zij kregen geen gehoor en verisure eist dat we de schadevergoeding betalen.Aangezien we vinden dat we alles correct betaald hebben en geen slachtoffer van hen moeten worden vinden we het niet ok dat ze nog een bedrag van 250 en eisen voor het niet naleven van de betalingen terwijl het wel zo afgesproken was. We betalen de maandelijkse facturen voor het gebruik van hun alarmsysteem. We hebben nog eens geprobeerd om contact op te nemen via telefoon en email maar geraken daar niet meer binnen. Dus negen van de 10 hebben ze ons geblokkeerd. Als het alarm afgaat wordt er ook geen verdere actie ondernomen zoals ons opbellen en de codes te vragen voor identificatie .Ook hierover contact opgenomen met de incasso zij houden alles om hold voor ons. Dit is geen manier van werken. Wij hebben alle papieren van betalingen afgedrukt. Jammer dat we dit via deze weg moeten doen. Als dit hun manier van werken is mogen ze alles hier komen ophalen.MvgSbs

Berichten (1)

Verisure

Naar: S. B.

14/12/2020

MERCI POUR VOTRE E-MAIL - BEDANKT VOOR UW E-MAILCher client,Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception. Nous allons traiter votre demandedans les meilleurs délais.Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 19h00 (sauf jours fériés)Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ouconsultez My Pages.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform