Terug

Problemen met facturatie TIP

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Telenet

03/12/2019

Vorig jaar diende ik klacht in met betrekking tot de onduidelijke en foute facturatie van het internet van onze medewerkers. Toen werd TIP aangeprezen als de oplossing voor mijn issues. Ik werd heel goed geholpen door Vicky Temmerman, alle lof voor haar geduld en duidelijkheid! Nu is er echter een nieuw probleem gerezen. TIP is geactiveerd voor al onze medewerkers, maar de medewerkers werden niet juist gefactureerd, er werd hen teveel aangerekend en de werkgeversbijdrage kwam dus niet overeen met de te betalen periode. Je zou denken dat de leverancier zijn fout dan rechtzet naar de klant toe. Maar in het geval van Telenet moeten de klanten de onjuiste facturen betalen, en moet ik als werkgever uitrekenen hoeveel ze teveel hebben betaald om dan via onze boekhouding aan de werknemers het teveel betaalde bedrag terug te betalen... Begrijpen wie begrijpen kan...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform