Terug

problemen met erkenning van retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: ZALANDO

30/05/2024

Besteik bestelde op zalando en had een tas van Valentino geretourneerd, ik kreeg hier persoonlijk een retourlabel van opgestuurd via mail van een zalandomedewerker die mij vertelde dat ik dat retourlabel moest gebruiken om de tas van Valentino te retourneren, dat retourlabel gebruikte ik maar vervolgens bleef ik naar incasso gestuurd worden. Na gediscussieerd te hebben met Zalando claimen zij dat dat artikel niet in de doos zat terwijl ik 100% zeker ben van wel, ook weigeren ze de doos opnieuw naar mij retour te sturen zodat ik zelf kan checken wat er in de doos zit, mij te vertellen wat er in de doos zit weigeren ze ook. Ze blijven spreken over 'artikelen die niet in de doos zitten' terwijl er in de doos maar 1 artikel hoort te zitten, sprake van meer dan 1 artikel hoort er niet te zijn. Ze weigeren te antwoorden op mijn vragen en zeggen continue hetzelfde: 'wij mogen niet afwijken van ons onderzoeksteam'. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform