Besteik heb reeds enkele voorgaande contactformulieren zowel bij LUMINUS, OMBUDSDIENST VOOR ENERGIE en TESTAANKOOP ingevuld met betrekking tot mijn klacht voor een te hoge eindafrekening namelijk x3 voor electriciteit en x5 voor gas. Ik heb de factuur nog eens nagekeken en zie bijvoorbeeld op pagina 5/9 van de eindafrekening dat ik heb betaald:#BeGreen Fix 594,84 Kwh aan 0,0479413 euro per Kwh en vanaf 19 november 2022 plots #BeGreen Fix 10.533,26 KWh aan 0,3201097 euro per Kwh. Dat is een stijging met 567,72%. Volgens de CREG mag dit maar met 29% stijgen in die periode. Die overschakeling op 19 november 2022 werd mij nooit gemeld en heb ik nooit kunnen tegenhouden en voor een ander contract te kiezen. Erg is dit. Ik had een fijn voordelig vast contract en plots kiest Luminus voor ander abonnement. Ik heb mijn PDF reeds meegestuurd in vorige correspondentie maar gaat over de factuur 6233539018 zie ook mijn voorgaande klacht van enkele weken geleden bij TESTAANKOOP. Kortom 2023 = 1031 euro E en 3828 euro G en in 2022 was dit 347 euro voor E en 770 euro voor G en in 2021 = 387 euro voor E en 875 euro voor G. Dus nu x5 voor gas en x3 voor E en dit voor gelijkaardig verbruik de afgelopen jaren.