Beste, ik ben al jaren klant bij Telenet en ben begin dit jaar overgeschakeld naar Telenet Wigo omwille van hun eindejaarsactie. Deze was, als ik Wigo-klant werd ik een keuze kon maken uit een tv-toestel, een iPad of een Nintendo switch voor €99. Je kon pas de keuze maken nadat alles geactiveerd werd. Nadat alles geactiveerd was, ging ik naar de site om mijn toestel te bestellen. Dit betreffende de iPad. Ik vond deze niet in de lijst. Hierna heb ik Telenet gecontacteerd hoe dit kwam. Ze vertelden mij dat deze niet meer ter beschikking was en ook niet bestelbaar was. Daarna probeerde ik via de site voor de Nintendo switch, deze stond wel nog in de lijst, maar niet meer op voorraad. Er stond wel bij om mij via mail op de hoogte te brengen als die weer binnen zou komen. Dit was vrijdagmiddag 15 januari 2021. Wat later om 22.30u krijg ik een mail dat de Nintendo switch terug op voorraad is. Ik open direct de link en kom terug op de site. Hierop staat dat die Nintendo switch niet meer voorraad is, terwijl ik nog geen minuut eerder de mail krijg dat deze wel terug op voorraad is. Tijdens afgelopen weekend zie ik ook nog telkens reclame van deze actie op tv komen. Dit is pure oplichterij. Wat zeggen ze dan tegen de mensen die nu overstappen naar wigo? Hopend op een spoedig en positief antwoord. Met vriendelijke groeten, Stijn Geryl