Terug

Problemen met eindafrekening gas

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: TotalEnergies

20/01/2023

Beste. Per 1/10/2022 ben ik overgestapt van TotalEnergie gas naar een andere leverancier. Op 9/10/22 krijg ik bevestiging dat ze mijn meterstand hebben doorgekregen en ik begin november mijn afrekening zou krijgen. Nu, 3.5 maanden later nog altijd niets ontvangen. Telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar. Doch, heb al 5 x online gechat. Voor de 1e maal op 5/12/22. Ze zeggen dat er een achterstand is omdat er veel mensen een maandelijkse afrekening vragen. Doch, mijn jaarafrekening blijft liggen. Vermoedelijk moet ik nog een deel terug krijgen omdat ik teveel zou betaald hebben. Dit is toch héél klant onvriendelijk. Bij mijn huidige leverancier Eneco kan ik maandelijks mijn verbruik invullen en wordt onmiddellijk mijn nieuw voorschot aangepast. Zo hoort het.Kan hier iets aan gedaan worden?Met vriendelijke groeten,Lucien LuytenSleutelstraat 14, 2560 Kessel0496 72 95 12lucien.luyten@telenet.be

Berichten (2)

TotalEnergies

Naar: L. L.

26/01/2023

Uw Referentie: E222077385Beste Lucien Lyten,Bedankt voor jouw feedback.Het is zeer spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent.Ik heb jouw dossier bekeken en de afrekeningen voor elektriciteit en gas heb je op 12-10-22 van ons ontvangen via e-mail. We hebben de terugbetaling ook uitgevoerd op 04-11-22 op jouw rekeningnummer.Ik hoop dat alles zo voor je duidelijk is.Ik wens je nog een fijne dag,ShanaBedankt voor uw vertrouwen,ShanaCustomer Services TotalEnergiesTotalEnergies Power and Gas BelgiumRue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUEwww.totalenergies.beCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'etre confidentielles. Il ne peut etre utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D0Y33WA3._50008528Vju:ref

L. L.

Naar: TotalEnergies

26/01/2023

Beste,Wij hebben helemaal NIETS ontvangen : geen mail en geen terug betaling !!!!!!Enkel een mail op 9/10/22 dat jullie de meterstand hebben doorgekregen.In mijn klantenzone vind ik helemaal geen jaarafrekeningen : enkel de voorschot facturen en de tussenkomst tbv 270 EUR van de overheid.Gelieve DRINGEND NA TE ZIEN A.U.B. of anders de bewijzen van afrekening en storting te bezorgen a.u.b.Met vriendelijke groeten,Lucien Luyten0496/72 95 12lucien.luyten@telenet.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform