Terug

Problemen met een teruggevorderd bedrag

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Eneco

30/05/2024

BesteDe jaarafrekening van 2023 waarbij ik 2707,45 euro teruggevorderd gekregen heb wordt nu plots zonder enige uitleg geannuleerd en ze verwachten dat ik dit bedrag terug stort.

Berichten (1)

Eneco

Naar: M. V.

11/06/2024

Beste Maureen,Ik stuur je graag een antwoord op je klacht in verband met je geannuleerde afrekening:We ontvingen recent je meterstanden van 19/05/2024. Wanneer we hiervoor een afrekening probeerden aanmaken, liepen we echter tegen technische issues aan. Dit had te maken met kleine verschillen in masterdata in je vorige afgerekende periode 17/05/2022 - 06/06/2023. Om dit recht te zetten, dienden we je vorige afrekening eerst te annuleren, om ze vervolgens opnieuw op te maken. Deze annulering maakten we 28/05/2024 op. Op 3/06/2024 maakten we de afrekening echter opnieuw op, alsook je afrekening voor het huidige jaar.Voor dit jaar bedroeg je tegoed een bedrag van 2086,48 euro, dit verrekenden we met je openstaande voorschotbedrag. Het verschil, stortten we reeds terug op je rekening. Je hebt dus geen openstaand saldo bij Eneco.Fijne avond toegewenst.Met vriendelijke groeten,StijnKlachtenbeheer Eneco BelgiumVan: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 30 mei 2024 7:15Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.comOnderwerp: Klacht - Problemen met een teruggevorderd bedrag - (CPTBE02021788-17)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform