Beste Maureen,Ik stuur je graag een antwoord op je klacht in verband met je geannuleerde afrekening:We ontvingen recent je meterstanden van 19/05/2024. Wanneer we hiervoor een afrekening probeerden aanmaken, liepen we echter tegen technische issues aan. Dit had te maken met kleine verschillen in masterdata in je vorige afgerekende periode 17/05/2022 - 06/06/2023. Om dit recht te zetten, dienden we je vorige afrekening eerst te annuleren, om ze vervolgens opnieuw op te maken. Deze annulering maakten we 28/05/2024 op. Op 3/06/2024 maakten we de afrekening echter opnieuw op, alsook je afrekening voor het huidige jaar.Voor dit jaar bedroeg je tegoed een bedrag van 2086,48 euro, dit verrekenden we met je openstaande voorschotbedrag. Het verschil, stortten we reeds terug op je rekening. Je hebt dus geen openstaand saldo bij Eneco.Fijne avond toegewenst.Met vriendelijke groeten,StijnKlachtenbeheer Eneco BelgiumVan: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 30 mei 2024 7:15Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.comOnderwerp: Klacht - Problemen met een teruggevorderd bedrag - (CPTBE02021788-17)