Terug

Problemen met een terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Engie

09/11/2023

Goede middag,in mijn overzicht bij engie zie ik dat ik een terugbetaling zou moeten krijgen va 504.58 euro. echter heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ook kan ik de factuur niet raadplegen. Reeds een aantal maal hiervoor telefonisch contact opgenomen met steeds dezelfde uitkomst. We kunnen u niet helpen het is nog in onderzoek. Bij het voorlaatste gesprek werd mij verteld dat ik eind oktober wel iets zou weten want dat ze de factuur terug hebben opgevraagd. Tot op heden niets gezien. Terug telefonisch contact opgenomen, kreeg ik als uitleg 'ja mevrouw ik zie dat u al een aantal keren hiervoor gebeld hebt maar er is een iq fout op de factuur waardoor u die niet kan zien, ik zal ze nog eens linken.' en op de vraag waarom het zolang duurt krijg ik als antwoord 'ja er zijn zoveel aanvragen en dossiers die moeten bekeken worden.' Ik ben het nu wel stillaan beu van te moeten wachten en bellen om iets terug te krijgen wat normaal allang zou in orde moeten zijn. Ook zijn er een aantal annulatiefacturen opgemaakt. Hiervoor krijg ik ook geen uitleg die op iets slaagt. Graag had ik toch eindelijk de factuur kunnen inzien en de uitbetaling zien gebeuren.met vriendelijke groeten

Berichten (3)

Engie

Naar: W. D.

09/11/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

W. D.

Naar: Engie

26/11/2023

Goede avond. Uw diensten kunnen mij niet helpen. Ik krijg hier ook maar enkel een standaard antwoord van jullie. Ik ga mijn advocaat eens ten raden gaan en een klacht neerleggen met een schadevergoeding eraan. Ik hoop dat dat meer effect heeft dan het bellen en mailen. Ik ben niet zo tevreden momenteel. Groeten Wendy

Engie

Naar: W. D.

30/11/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre sitewww.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 9 novembre 2023 12:16À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Problemen met een terugbetaling - (CPTBE01913714-01)Klacht - Problemen met een terugbetaling - (CPTBE01913714-01) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform