Terug

Problemen met een slotafrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: Vlaamse Energieleverancier

03/01/2024

Beste,Ik woon op het adres Heerbaan 234 bus 2, 3582 Koersel sinds 2 oktober 2023.Ik heb een slotafrekening ontvangen van Luminus vanaf 31.05.2023 tot en met 24.11.2023. De verhuurder verwacht dat ik dit betaal terwijl ik dit niet correct vind.Ik heb ook contact opgenomen met Luminus en Fluvius, niemand kan mij een gepast antwoord geven rond de verbruik van de laatste 2 maanden.Ik weiger de factuur te betalen, ook omdat die niet op mijn naam staat maar op naam van de huurbaas? Ik weet niet concreet wat ik verder moet doen daarin? De huurbaas beweert dat zij bezig zijn geweest met renovatie en dat er geen gas verbruikt is in die periode. Dat kan ik natuurlijk niet bewijzen. Zolang ik geen duidelijk beeld heb of ik die laatste 2 maanden zoveel gas verbruikt heb, weiger ik het niet te betalen. Of wat is jullie visie daarin?Alvast bedanktMet vriendelijke groetenMiradije


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform