Beste , Tijdens de laatste weken van mijn verhuis (eind april) heb ik alle diensten bij Telenet willen stopzetten ( internet , tv ,gsm abonnement)Het gsm abonnement overzetten naar een andere provider lukte niet ( eind april tot begin mei). Dat was toen van Telenet naar base , wat een dochterbedrijf is van Telenet, maar in de winkel ging het maar niet om dat over te zetten . De medewerker volgde dat op maar er bleef een probleem waardoor de overdracht niet kon worden voltooid. Na vele telefoontjes naar base bleek dat er daar niets aan de hand is , ik word dus van het kastje naar de muur gestuurd.Het gevolg is dat ik op een abonnement van 5 gig zat en nog eens 5 gig extra heb verbruikt waardoor ik aan de exuberante factuur van 581 euro ben uitgekomen. Die is ondertussen betaald zodanig dat de overdracht , ondertussen mobile vikings, zo vlug mogelijk kan gebeuren . Ik heb nu al een 2de klacht neergelegd bij Telenet zelf omdat het in mijn ogen een falen is van hun kant of geen medewerking willen verlenen bij een vertrekkende klant . Voorlopig is er daar nog geen reactie op gekomen en bij de telefonische dienst stuit ik op muren . Een bijkomend gevolg is de schade die ik heb geleden voor mijn werk omdat ik geen data had om mijn werk op een goede manier uit te voeren . De 2de klacht is op aanraden van het juridisch team van test aankoop verstuurd naar Telenet met bijkomende info en een verzoek om minimum de factuur in 2 te delen . Door de geleden schade aan mijn werk ben ik geneigd de volle facturatie terug te willen eisen omdat Telenet gewoon niet heeft meegewerkt en ik er een dag verlof voor heb moeten nemen om toch al een paar stappen verder te gaan zodat ik eindelijk weer zorgeloos kan bellen en mijn data te gebruiken