Beste,Ik bestelde op 13/1/2023 een zetel in Poltronesofa te Oostende. Ik betaalde een voorschot van 650 euro. Er was mij een leveringstermijn van 8 weken meegedeeld, wat me mede over de streep trok om een zetel bij dit bedrijf te kopen. Sinds 10 maart ben ik in blijde verwachting van de levering. - Ik nam op 15/3 telefonisch contact met het filiaal in Oostende. Toen werd me meegedeeld dat mijn zetel aangekomen was in België op 6 maart. Ik ging binnen de 14 dagen gecontacteerd worden door de leverancier. - Op 22/3 nam ik opnieuw contact met het filiaal in Oostende. Toen werd me nogmaals op het hart gedrukt dat ik snel een telefoon mocht verwachten. Een email werd gestuurd door een verkoper in Oostende met de vraag naar de leverancier om snel contact te nemen. Ik werd in cc gezet. Tot op heden geen antwoord. - Op 24/3 kreeg ik telefoon van een ongekende dame. Ze had mijn gsm nummer gekregen van het bedrijf, ze dacht dat ik een leverancier was van haar zetel. Ze bestelde ook in januari 2023 een zetel bij hetzelfde bedrijf. - Op zaterdag 25/3 nam ik contact met de klantenservice via mail en stelde daar opnieuw de vraag naar levering. Er zou een antwoord komen, binnen de 3 werkdagen. Tot op heden geen antwoord. - Op 30/3 nam mijn partner contact met het filiaal in Oostende. Toen werd ons meegedeeld dat er problemen waren met de leverancier. Deze zou recent alleen zijn gevallen, waardoor de workload voor die firma te groot zou zijn. Hierdoor moeten veel klanten maandenlang extra wachten. Voor alle nieuwe bestellingen was wel een oplossing gezocht. Daarmee moet ik het doen. Er wordt op geen enkel moment contact genomen door de firma Poltronesofa zelf. Geen communicatie, geen uitleg. Als klant word ik compleet aan mijn lot overgelaten. Ik ben wel dankbaar dat een verkoper uit het filiaal van Oostende, Frank, mij telkens geduldig te woord staat. Ik betreur heel erg mijn aankoop bij dit bedrijf. Los van alle gebrek aan communicatie, wat me toch het minimum lijkt in een commerciële relatie - anno 2023, vind ik het erg dat er geen oplossing gezocht wordt voor het probleem van de levering. Of daar wordt toch niets over gecommuniceerd. Iedereen kan fouten maken, mensen spreken mensen, maar dit vind ik compleet onprofessioneel. Ik weet niet wat ik nog meer kan doen. Ik verlang perspectief, een eerlijk antwoord.