Terug

Problemen met een geleverd toestel en de niet-plaatsing van kasten.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. R.

Naar: de Keukenbouwer

29/11/2021

Gelieve hieronder mijn mail aan de keukenbouwer te lezen : GoedemorgenTOTAAL NIET AKKOORD. In bijlage de mails die effectief bevestigen dat de fouten bij jullie gemaakt zijn. Ik heb raad gevraagd aan een advocatenkantoor en ze bevestigen mij dat ik zeker recht heb op een deftige commerciele compensatie (zelfds volledige terugbetaling) EN terugbetaling van de push-to-open kasten die niet geleverd en geplaatst werden.Kookplaat : de keuken werd geplaatst in juni. Onmiddellijk na de plaatsing heb ik jullie gecontacteerd om te zeggen dat deze niet kon aangesloten worden doordat het een 3-fase was. De eerste reactie die ik van jullie kreeg was dat de fout niet bij jullie lag, dat ik zelf een oplossing moest vinden en een nieuwe kookplaat moest aankopen bij iemand anders of bij jullie zonder korting (zie mail Alex Verplancke onderaan). Weken erna (ondertussen moesten we toch een oplossing vinden om te koken, neen? ) heb ik via Alex Verplancke (zie mail in bijlage) een reactie gekregen dat het niet normaal is dat er bij de verkoop / bestelling, niet werd vermeld dat de kookplaat een 3-fase was (terwijl de 2-fase bestaat aan dezelfde prijs!!!), dat er daarvoor ook en speciale elektrische aansluiting voor nodig was en dat het verkoopteam hier zeker aandacht moet aan besteden bij de verkoop. Zelfs bij uw bezoek voor de opmeting heeft u er totaal geen aandacht aan besteed. Ik stel voor dat u de kookplaat terugneemt (die nog steeds mooi ingepakt staat in mijn garage) terugneemt tegen de prijs die u me (na weken schrijven) voorgesteld heeft om een nieuwe aan te kopen (ttz 800€). Push-to-open kasten : is dit een joke? Jullie doen mij kasten bestellen en betalen die totaal dezelfde zijn dat wat jullie geleverd hebben Geen speciale scharnieren, panelen of push to open systeem, ttz volledig hetzelfde kasten dan die geleverd en geplaatst in juni!!! Zelfs de plaatser verstond het niet en is vertrokken met de kasten na 5 minuten!!!! Net zoals de koopplaat, heb ik de bestelling inderdaad bevestigd maar hoe kan ik weten dat jullie hetzelfde gaan leveren? Geen enkele afbeelding of foto werd opgestuurd, gewoon een prijsfofferte zonder meer detail!!! Ik wil voor die 'niet-geleverde/geplaatste kasten een volledige terugbetaling en ben er zeker van dat ik volledig in mijn recht ben om dit te eisen.Bedankt voor de snelle reactie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform