Terug

Problemen met een geldige garantie op een kapot toestel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. H.

Naar: Standaard Boekhandel

09/10/2023

Beste,ik kocht op 11/10/2021 bij Standaard Boekhandel een e-reader,Vivlio Touch Lux 4 voor 129,95 euro!Gisteren verschenen op de beeldscherm allemaal strepen, waardoor ik niets meer kon lezen en het toestel kan niet meer aan of uit gezet worden! Vandaag ga ik naar de winkel te Schilde, waar het toestel aangekocht werd, 2 dagen voor afloop van de wettige garantie periode om te reclameren en ik krijg als antwoord, dat het om een interne glasbreuk gaat en dat dit niet onder garantie valt!!!Om effen aan te vullen, ik gebruik de e-reader max. 4 keer per jaar op vakantie, het toestel zit altijd in mijn handtas en thuis ligt het gewoon in de schuif, want de verkoopster suggereerde,dat dit alleen kan gebeuren door druk op het toestel!Zij heeft wel aangeboden, een korting van belachlijke 20 euro op een nieuw toestel te geven!Eerlijk gezegt, ik vind het niet kunnen, dat men met deze uitleg om zijn garantie word bedrogen!

Berichten (1)

Standaard Boekhandel

Naar: G. H.

13/10/2023

Contact: 1139645 Onsantwoord Beste, Hartelijk dank voor je bericht. Een interne schermbreukvalt niet onder garantie. Hierdoor is het niet mogelijk om dit toestel om tewisselen voor een nieuw exemplaar. Een interne schermbreuk kanontstaan op verschillende manieren. Bij het omwisselen vandit toestel kunnen wij een korting van 20 euro aanbieden. Met vriendelijke groet, Klantendienst Je vraag aan Standaard Boekhandel Volg ons op: Volg ons op:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform