Beste,ik kocht op 11/10/2021 bij Standaard Boekhandel een e-reader,Vivlio Touch Lux 4 voor 129,95 euro!Gisteren verschenen op de beeldscherm allemaal strepen, waardoor ik niets meer kon lezen en het toestel kan niet meer aan of uit gezet worden! Vandaag ga ik naar de winkel te Schilde, waar het toestel aangekocht werd, 2 dagen voor afloop van de wettige garantie periode om te reclameren en ik krijg als antwoord, dat het om een interne glasbreuk gaat en dat dit niet onder garantie valt!!!Om effen aan te vullen, ik gebruik de e-reader max. 4 keer per jaar op vakantie, het toestel zit altijd in mijn handtas en thuis ligt het gewoon in de schuif, want de verkoopster suggereerde,dat dit alleen kan gebeuren door druk op het toestel!Zij heeft wel aangeboden, een korting van belachlijke 20 euro op een nieuw toestel te geven!Eerlijk gezegt, ik vind het niet kunnen, dat men met deze uitleg om zijn garantie word bedrogen!