Terug

Problemen met een bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. H.

Naar: Telenet

13/06/2023

Beste,Ik heb op woensdag 31/06 een toestel (Samsung Galaxy S23 5G 256GB) aangekocht bij Telenet. Belofte op de website: 2 - 4 werkdagen voor levering. Ik heb meermaals contact proberen opnemen met de klantendienst van Telenet, om zo meer informatie te krijgen over de bestelling (via Whatsapp, telefoon, in de winkel,...). De klantendienst kon me ook telkens niet verder helpen en kon geen oorzaak zeggen van de vertraging, bijgevolg kwam er ook geen oplossing voor het probleem waardoor ik al meer dan twee weken wacht op de bestelling. Bij het bestellen van het toestel is de betaling direct uitgevoerd. Verder heb ik ook nooit een tracking ontvangen van de smartphone die ik heb gekocht. Ik had deze gsm besteld omdat mijn oud toestel het aan het begeven is en ik dringend een nieuw toestel nodig heb. Ik vertrek eind deze week voor enkele weken op reis en had graag mijn nieuwe gsm meegenomen zodat ik dan toch op zijn minst mijn familie kan bereiken. Er hangt een cashback van 200 EUR aan het toestel en een gratis Galaxy Tab A8. Deze kan ik ook pas aanvragen na ontvangst door middel van een foto van het toestel met IMEI en barcode door te sturen. Ik bots telkens weer op dezelfde muur van de klantendienst dewelke enkel aangeeft dat ze het nogmaals zullen bekijken, het zullen doorsturen naar de bevoegde diensten, die jammer genoeg niet door de gewone consument bereikbaar zijn. Wij zijn nu twee weken na de aankoopdatum en ik heb nog steeds geen enkele deftige oplossing voorgeschoteld gekregen. De klantendienst helpt mij totaal niet verder. Ik krijg geen enkele concrete informatie over een oplossing en word vakkundig tegengehouden door de klantendienst die me weigeren door te verbinden met een persoon die wel iets nuttigs kan zeggen. Dit is echt onaanvaardbaar voor een bedrijf als Telenet om zo met hun klanten om te gaan. Ik verwacht het toestel aan de prijs dat ik gekocht heb en zo snel mogelijk (graag voor zaterdag 17/06). Indien ik de cashback & gratis Galaxy Tab A8 nog zou mislopen verwacht ik een compensatie hiervoor. Graag spoedig meer info over de bestelling.

Berichten (3)

Telenet

Naar: E. H.

15/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=zsAmSOBbsjtCyGXyD_DkgARzio6WDdWhWgVArVHCynxHGCDlx2ZN7th_IspYV1zmWh3YjEb4aDVliTMrsl774g3NXsWzzS

E. H.

Naar: Telenet

15/06/2023

Verbetering: Ik heb op woensdag 31/05 (31 mei 2013) een toestel aangekocht*Niet op 31/06

E. H.

Naar: Telenet

15/06/2023

Telenet heeft een voicemail achtergelaten "we zijn bezig met je klacht te behandelen". Met hetzelfde nummer waarop ik de klantendienst meermaals het probleem heb uitgelegd, zonder resultaat. Onbegrijpelijk dat dit zo lang kan duren. Na meer dan twee weken is mijn reeds aangekocht toestel nog niet geleverd. Ook nog steeds geen oplossing.. Beter direct de oplossing laten weten.. en mijn aangekocht toestel leveren. Binnen 2 dagen vertrek ik op reis..


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform