BesteNa jarenlang klant te zijn geweest ben ik uiteindelijk overgestapt naar Orange. Ik had reeds verschillende malen telefonisch aangegeven dat ik dit van plan was, omdat de kwaliteit van de geleverde service zwaar te wensen overliet en daarenboven de belofte dat dit de goedkoopste optie zou zijn voor deze service, allesbehalve waar bleek te zijn. Daarbij komt het feit dat wij reeds drie maanden zijn overgestapt naar een andere provider, maar de rekeningen van Telenet ondertussen blijven binnenstromen. Dit komt in totaal al op net geen €1000, voor diensten waarvan wij uitdrukkelijk te kennen gegeven hebben ze niet meer te willen gebruiken. Dit zijn als het ware maffiapraktijken.Ik ben verschillende malen bij mijn Telenet-verkooppunt langsgeweest om mijn apparatuur binen te brengen, maar werd daar steevast wandelen gestuurd met de mededeling dat ik nog altijd klant ben en dit niet kon stopzetten zonder mijn facturen te betalen. Op het moment dat ik voor het eerst aangaf mijn abonnement te willen stopzetten, was er geen enkele openstaande rekening alle zogezegd te betalen facturen dateren van daarna, dus dit argument slaat nergens op, en in de tussentijd weigert men mij mijn apparatuur achter te laten. Daarnaast wist men mij te vertellen dat de fout bij Orange lag. Bij het voorleggen van documenten waaruit bleek dat Orange wel degelijk de nodige formaliteiten in orde had gebracht, werd ik weggelachen, zonder dat men zelfs maar de moeite nam om naar deze documenten te kijken. Vandaag heb ik terug contact gehad met Orange in verband met mijn overstap. Zij hebben mij nogmaals verzekerd dat zij alles gedaan hebben wat wettelijk moest en dat zij op 23/10 een bevestiging hebben gekregen dat de overdracht gebeurd was en zelfs door Telenet werd goedgekeurd. Ik wil dat dit probleem zo snel mogelijk wordt afgehandeld. Dit houdt in dat ik verwacht dat het zogezegd verschuldigde bedrag volledig wordt kwijtgescholden, en een schadevergoeding voor de veroorzaakte ongemakken lijkt mij ook op zijn plaats.Ik hoop langs deze weg eindelijk wél gehoord te worden.Groeten, B.S.