Beste, mijn dochter stemde in om een gratis proefpakket te ontvangen van Hello Fresh op een stand te Brugge Station.Ze ging ervan uit dat het over een gratis proefpakket ging, zonder enige verplichting nu of later.Daarbij werd toch gevraagd haar rekeningnummer om administratieve redenen te overhandigen en tekende ze een document. Ze ontving echter geen kopie hiervan, noch op papier, noch digitaal.Onmiddellijk werd een bedrag afgetrokken ten belope van € 45,99. Via de site van Hello Fresh kunnen we het contract/abonnement niet schrappen daar we geen account kennen. Ondertussen maakten we op de site van Hello Fresh een account, om de klantendienst te kunnen benaderen. Zoals verwacht bestaat er geen koppeling naar het abonnement. Als we proberen via de site te contacteren om de zaken recht te zetten, kunnen we geen optie kiezen om dit type probleem aan te kaarten. Daarom dat we uitwijken via deze weg, temeer dit duidelijk gaat om een zaak van dwaling.Via de bank schrapten we reeds de domiciliëring, echter geeft dit nog geen uitsluitsel van schrapping van verbintenis.