Terug

Problemen met dwaling en opzegging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. W.

Naar: Hello Fresh

06/10/2022

Beste, mijn dochter stemde in om een gratis proefpakket te ontvangen van Hello Fresh op een stand te Brugge Station.Ze ging ervan uit dat het over een gratis proefpakket ging, zonder enige verplichting nu of later.Daarbij werd toch gevraagd haar rekeningnummer om administratieve redenen te overhandigen en tekende ze een document. Ze ontving echter geen kopie hiervan, noch op papier, noch digitaal.Onmiddellijk werd een bedrag afgetrokken ten belope van € 45,99. Via de site van Hello Fresh kunnen we het contract/abonnement niet schrappen daar we geen account kennen. Ondertussen maakten we op de site van Hello Fresh een account, om de klantendienst te kunnen benaderen. Zoals verwacht bestaat er geen koppeling naar het abonnement. Als we proberen via de site te contacteren om de zaken recht te zetten, kunnen we geen optie kiezen om dit type probleem aan te kaarten. Daarom dat we uitwijken via deze weg, temeer dit duidelijk gaat om een zaak van dwaling.Via de bank schrapten we reeds de domiciliëring, echter geeft dit nog geen uitsluitsel van schrapping van verbintenis.

Berichten (2)

Hello Fresh

Naar: S. W.

07/10/2022

Hello Steve,Wat vervelend dat dit zo is gelopen, mijn excuses hiervoor!Het lijkt erop dat de kortingscode voor de eerste gratis box niet istoegevoegd aan het account, waardoor het bedrag werd afgeschreven. Dit isnatuurlijk niet de bedoeling dus ik wil uiteraard het bedrag terugstorten.Als er een account wordt aangemaakt, in dit geval is dat voor jou gedaan,wordt er binnen 5 werkdagen een email gestuurd waarmee je een wachtwoordaan kan maken om je account in te komen, deze mail kan ook in despam/reclame box terecht komen. Als je mij een privéberichtje stuurt viafacebook/instagram help ik je graag verder!Groetjes, BenteOn Thu, Oct 6, 2022 at 8:47 PM

S. W.

Naar: Hello Fresh

07/10/2022

BesteOndertussen nam mijn dochter vandaag actie bij jullie stand in het station om volledig te annuleren. Het e-mailadres was bovendien foutief genoteerd. Er werd haar bevestigd dat alles wordt rechtgezet. Ik ga ervan uit dat wij niets meer hoeven te ondernemen. Mvg Steve


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform