Terug

Problemen met dubbele boeking wegens error

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. S.

Naar: eDreams

03/03/2020

Beste test-aankoop,Ik heb op 20 februari een vlucht geboekt van België naar Valencia. Helaas is dit misgelopen wegens een error op de website. Ik had nog niet op betalen gedrukt en hup er komt een error, direct nadien een nieuwe boeking gedaan voor dezelfde dag maar een ander uur omdat de andere uren er niet meer opstonden (met het vermoeden dat net iemand anders voor mij de laatste vier stoelen had geboekt). Kijk ik in de avond mijn bankgegevens na en zie dat beide vluchten aangerekend zijn, terwijl ik bij de eerste vlucht niet op betalen heb gedrukt. Direct gebeld naar eDreams en zij wilden niet helpen. Nadien Ryan air gebeld en zij zagen dat de terugvlucht een duplicaat was dus die heb ik mogen terugvorderen. 1 van de twee heenvluchten staat nog steeds dubbel (heenvlucht vueling en heenvlucht Ryan air) gebeld met vueling en wensten niet te helpen, alsook Ryan air niet. Ik had graag het bedrag terug Van de heenvlucht met Vueling (5016740308) terugbetaald gehad voor een bedrag van €597,98,-Ter info: Alles wat ik reeds gedaan heb was binnen de 24 uur. Alvast hartelijk dank,Nathalie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform