Terug

problemen met doorsturen klacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: Testaankoop

16/01/2024

Beste, ik stuurde jullie de nodige info voor een klacht tegen Greenpan als direct antwoord op de door jullie aan mij doorgestuurde mail met vermelding: direct op deze mail te antwoorden . Nu ontving ik van jullie een no reply mail waarin gezegd wordt dat dit e-mailadres niet gebruikt kan worden, dit is heel tegenstrijdig met de opgegeven instructie die ik ontving, wat nu?Zie jullie mail van 12/01/24, met ref :!00D3X01tm5n.! 5OOMIOEFmnU:ref Graag ASAP antwoord.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: R. B.

17/01/2024

Beste abonnee,Wij hebben uw klacht over uw dossier met referentie 09008775 bij onze juridische dienst goed ontvangen.We maakten uw klacht over aan onze advocaten zodat ze deze kunnen nakijken.Zij gaan u hierover zo snel mogelijk terug contacteren.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform