Beste , Op 16/08/2019 kocht ik een iPhone XR bij Van Havere te Kapellen. Op dit zelfde moment sloot ik in de winkel, een INFINITY verzekeringscontract af. De BuyBack optie werd door de verkoper niet voorgesteld, of bestond nog niet.In augustus 2022 had ik telefonisch contact met één van de SFAM medewerkers, die me de BuyBack optie voorstelde. Omdat ik al jaren klant was en een verzekeringscontract bij hen had, had ik recht op een extra contract buyback.Dit contract hield in dat ik om de drie maanden mijn telefoon kon upgraden naar een nieuwer model. Dit zonder een meerprijs en dit kon ik 4 maal per jaar doen. Het leek mij onwaarschijnlijk, maar ik dacht oke dit is wel een heel mooie deal. Dit wil zeggen dat ik na een jaar het laatste nieuwe model zou hebben voor 29,99 per maand. Ik gaf telefonisch mijn toestemming om de BuyBack optie te activeren. Ik heb wel duidelijk gevraagd om mij een contract op te sturen zodat ik de kleine lettertjes nog eens kon na lezen. Ik heb nooit een schriftelijke bevestiging (met de voorwaarden van de optie) aangekregen of overgemaakt.In november belde ik voor mijn eerste upgrade en kreeg ik te horen dat ik eerst 6 maand moest aangesloten zijn aan hun verzekering. Dit wilde zeggen dat ik pas vanaf Februari kon upgraden.Wat ook niet werd vermeld !Toen zei ik ook dat er iets niet klopte met de domicilie. Er ging telkens te veel geld van mijn rekening, waarvoor ik ook nooit heb getekend.Ik vroeg nogmaals of het klopte dat het om 29,99 per maand gaat . En de medewerker bevestigde dit.De volgende maanden ging mijn domicilie er 2 keer en soms wel meer af. Herhaaldelijk heb ik gebeld, klachten formulieren ingevuld maar niemand helpt mij verder. In januari bel ik nogmaals voor de teveel betaalde domicilie’s en vroeg om dit te stoppen en mij het geld terug te bezorgen. Ook zei ik dat mijn telefoon in het toilet was gevallen en of ik een schade dossier moest opmaken of wachten tot 1 februari om ineens de omruiling te doen. Het leek me te gek om alles op te starten want ik kreeg toch een andere. Op 1 februari 2023 nam ik telefonisch contact op met SFAM om te informeren hoe de BuyBack optie diende te worden opgestart. Ze vroeg me of er schade was aan het toestel, waarbij ik bevestigde dat mijn voorste lens troebel was door vocht. En tot mijn grote verbazing haalde de medewerkster toen plots een aantal nieuwe voorwaarden aan die ervoor niet werden medegedeeld. De telefoon moest naar de schade afdeling zodat SFAM-experts konden zien of het toestel hersteld kan worden of ik een nieuwe zou krijgen want mijn verzekering INFINITY dekte dit. Maar ondertussen houden ze me aan het lijntje om het beschadigd toestel te vervangen. Steeds maar nieuwe documenten opsturen in plaats van alles in 1 keer te op te vragen. Resultaat eerst moet dit toestel vervangen worden naar een nieuw toestel wat weken duurt dan als die aankomt ben ik hem weer direct kwijt want dan moet ik mijn upgrade aanvragen.Ondertussen blijf ik ook bijna wekelijks bellen en klachten brieven versturen voor mijn geld dat ze zomaar afhouden. Dit bedrag is al sterk opgelopen. Dit is fraude en diefstal Hieronder een kort overzicht van de data’s dat ze telkens 29,99 euro van mijn account hebben gehaald 31 augustus 39,99 wat 10 euro teveel is 16 september ook 39,99 28 september weer 39,9912 oktober 25 oktober 3 november 15 november 22 november 1 december 15 december 2 Januari20 januari27 januari 2 februari13 februari28 februari 2 maart10 maart15 maart Op de eerste klacht kreeg ik reactie dat ze me 219 euro gingen terug storten wat op heden nog niet gebeurd is. De data’s werden ook niet geblokkeerd.Ik kan alles stop zetten via mijn bank, maar dan ben ik ook mijn buyback recht kwijt en mijn geld.Ik zou graag krijgen waar ik recht op heb.Om de 3 maand een upgrade van mijn toestel dit voor 29,99 in de maand zoals telefonisch bevestigd. Geen herhaaldelijke afnames en geen extra kosten . Nu ze kunnen op de ‘Afdeling Kwaliteit’ immers alle telefoongesprekken herbeluisteren want deze worden opgenomen en staven of ik tijdens het intakegesprek op de hoogte was . Tijdens verschillende telefoongesprekken kon noch de SFAM klantendienst, noch de buyback klantendienst mij helpen. Beide diensten wijzen me steeds naar andere afdelingen en niemand neemt verantwoordelijkheid.Klachten mails worden genegeerd. Telefoon word ingehaakt. Ik verwacht dat SFAM, zoals beloofd werd tijdens het intake gesprek, updates geeft van telefoon BuyBack. En vooral het teveel afgehouden geld terug stort.Kunnen ze hun niet aan hun afspraak maken verwacht ik dat het volledige bedrag voor de buy back verzekering terug gestort word .Ook ben ik al klacht gaan neerleggen bij de politie