Terug

Problemen met domiciliëring

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. M.

Naar: Celside Insurance

21/06/2023

Beste,Ik heb een verzekering geopend sinds 29/06/2020 voor mijn OPPO A91 met als contractnummer VDB225363. Ik was hier zeer tevreden over en alles verliep zeer vlot tot er opeens €69,99 van mijn rekening ging op 20 april 2023. Dit gebeurde nog eens op 24 april 2023 en 28 april 2023. Bovendien kwam er ook nog een nieuwe kost bij van €15,99, deze werd van mijn rekening gehaald op 25 april 2023 en 28 april 2023. Vervolgens heb ik de domiciliëring geblokkeerd omdat ik dit niet begreep. Sindsdien heb ik de klantendienst heel vaak proberen te bereiken, maar er werd telkens na 15 minuten ingehaakt zonder enige respons tot vandaag. De vrouw die mij geholpen heeft kon er niets aan doen, maar heeft me gezegd dat ik een mail moest sturen. Dit had ik ook al in april gedaan maar hier kreeg ik ook nog geen respons op. Ik eis een terugbetaling van de bedragen waarvoor ik geen goedkeuring heb gegeven. Dit was 3 maal 69,99 en 2 maal 15,99. Dit komt op een totaal van €241,95.Alvast bedankt,Yentl

Berichten (1)

Y. M.

Naar: Celside Insurance

12/07/2023

Beste,Ik wens een reactie. Dit duurt ondertussen al 21 dagen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform