Terug

Problemen met domiciliëring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: Celside Insurance

07/05/2023

Beste, Sinds 23/12/2019 heb ik een contract lopende bij SFAM.Dit contract was een telefoonverzekering waarvoor ik 24,99€ per maand zou moeten betalen en 8,99€ voor de dienstverlening.Na een controle van mijn rekeningen zie ik dat er sinds april 2023 véél meer af gaat. In april heb ik 293,91€ betaald via domiciliëring naar o.a. 'Pack Essentiel-SFAM', 'Buy Back-SFAM' en 'Services Complementaires-SFAM'. In de maand mei zijn er ook al een aantal bedrag betaald geweest en zouden er nog betalingen volgen. Hiervoor heb ik uiteraard niet getekend en eis ik dus een terugbetaling en stopzetting van contract.

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: L. M.

09/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform