Terug

Problemen met domiciliëring

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Cyrana

05/03/2022

Er werd aan mijn echtgenote (Italiaans sprekend) bij Switch op de A12 in Aartselaar een contract van Cyrana “verkocht” zonder dat zij dat begreep. Er werd haar verteld dat ze niets moest betalen en van allerhande kortingen zou kunnen profiteren. Nu stellen we vast dat er via domiciliëring al 214,92 € van onze rekening is gegaan. Ik heb de domiciliëring ondertussen geblokkeerd, maar wat kunnen we doen om dat geld te recupereren, en hoe geraken we van dat contract af.

Berichten (1)

Cyrana

Naar: G. D.

06/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform