Beste,Op 12 juli 2022 werden 2 bedragen van mijn bankrekening afgetrokken door Luminus. Het ging om bedragen van respectievelijk 5,00 euro en 7,95 euro. Gezien deze bedragen niet overeenstemden met de voorschotfacturen voor de 2 enige diensten die ik bij het bedrijf afneem (aardgas en elektriciteit), nam ik diezelfde dag telefonisch contact op met Luminus om na te gaan waarom deze 2 bedragen werden ingehouden.De medewerker liet mij weten dat deze bedragen afgetrokken werden voor de diensten Electro Repair & Replace en Woning Pechverhelping. Ik liet de medewerker weten dat deze facturen onterecht waren omdat ik nooit ingegaan ben op de contractvoorstellen voor deze diensten. Ik ontving begin juni 2022 3 verschillende contractvoorstellen waaronder 1 contractvoorstel voor het leveren van aardgas en elektriciteit, 1 contractvoorstel voor de dienst Electro Repair & Replace en een contractvoorstel voor de dienst Woning Pechverhelping. Ik ben enkel ingegaan op het contractvoorstel voor de afname van aardgas en elektriciteit. Overigens werd meermaals geprobeerd mij deze diensten telefonisch te verkopen maar ik heb telkens uitdrukkelijk geweigerd. Toch heeft Luminus mij deze twee contracten maar aangesmeerd hopende dat ik dat niet zou merken op mijn rekeningafschriften. De medewerker had de diensten dus ook per direct stopgezet op 12 juli 2022 maar kon me niet helpen m.b.t. de terugbetaling van de 2 reeds betaalde bedragen via domiciliëring. Ik heb hierop dus opzoekingswerk gedaan en ik ben er achter gekomen dat ik de 2 domiciliëringen nog kon blokkeren en mijn geld terug zou kunnen ontvangen via mijn bank. Dat heb ik dus ook gedaan en de volgende werkdag werden de 2 bedragen teruggestort op mijn bankrekening. Echter merk ik nu dat er nog steeds schuldeisen zijn voor deze 2 bedragen (bijlagen), ik zou graag willen dat deze ingetrokken worden en een creditnota ontvangen voor deze bedragen. Ik heb nl. Luminus geblokkeerd omdat jullie blijkbaar zelf diensten bestellen zonder toestemming van jullie klanten. Ik hoef geen uitleg over enig misverstand dat geleid heeft tot deze 2 contracten te activeren onder mijn naam, deze werden bewust aangesmeerd wetende dat ik het niet wilde.Ik dien klacht in via Test-Aankoop omdat ik na verschillende telefoongesprekken met jullie klantendienst nog steeds niet verdergeholpen ben m.b.t. de 2 bedragen. Ik heb het geld wel teruggekregen via mijn bank maar de 2 schuldeisen blijven steeds zichtbaar op mijn bankrekening. Ik eis voor beide bedragen een creditnota.