Terug

Problemen met domiciliëring Vanden Borre Life

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: VANDEN BORRE

11/12/2022

BesteVanwege een bankswitch werd de domiciliëring voor Vandenborre Life. geweigerd. Het contractnummer heb ik hiervermeld onder klantnummer.Ik heb jullie mijn nieuwe rekeningnummer doorgegeven via mail en ik heb jullie ook meermaals telefnisch gecontacteerd.De persoon aan de lijn vertelde me dat ik geduld moest hebben vanwege de drukte op hun klantendienst.Zie mijn mail van 1 dec 14:36.Ik heb jullie op 11 december om 20:43 nogmails een mail gestuurd. Hopelijk is de drukte bij jullie achter de rug.Graag een reactie en gelieve me te mailen wanneer en hoe ik het contract kan opzeggen.Met vriendelijke groetenJohan

Berichten (3)

VANDEN BORRE

Naar: J. V.

12/12/2022

Beste,Door een technisch probleem hebben wij de rekeningnummer van de klant nog niet kunnen aanpassen.Dit zullen wij zo snel mogelijk oplossen.Ook hebben wij de mail van klant beantwoord.Fijne dag,SarahContact Center02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

J. V.

Naar: VANDEN BORRE

13/12/2022

Waarom heb ik dan vandaag een mail ontvangen dat de betaling geweigerd is op mijn vroeger rekeningnummer? Dit na alle contacten via mail en telefoon?'

VANDEN BORRE

Naar: J. V.

13/12/2022

Beste Johan,Zoals vermeld in mijn mail, is dit door een technische probleem.Dit probleem proberen wij zo snel mogelijk op te lossen.Moest je nog vragen hebben, aarzel niet om ons te contacteren.Fijne dag,SarahContact Center02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform