Terug

problemen met dienst na verkoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. H.

Naar: ELECTRO DEPOT

17/02/2021

Beste, wij hebben een wasmachine gekocht bij Electrodepot te Geel.Deze heeft een panne en we hebben Electrodepot gecontacteerd. zijn gingen iemand lang sturen voor herstelling, maar 2X is er niemand geweest . ondertussen zitten we al meer dan 3 weken zonder wasmachine en mail sturen naar Electrodepot lukt ook niet. Telefoneren heeft ook geen zin blijkbaar. We zijn met 5 volwassen personen thuis, dus veel was. We hebben ondertussen een andere wasmachine bijgekocht om ons te behelpen (wel bij Vandeborre) voordien een paar keer naar de wasserij geweest, maar dat werd te duur

Berichten (4)

ELECTRO DEPOT

Naar: W. H.

17/02/2021

Beste, Bedankt voor uw mail.Onze dienst contact klanten is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9u30 tot 18u, uitgezonderd feesagen.Vragen worden binnen de 24 werkuren behandeld en beantwoord.Andere vaak gestelde vragen:- Betalen met eco cheques:s:www.electrodepot.be/nl/eco-cheques.- We hebben niet te toestemming om Consumptie Cheques te aanvaarden.- Een defect toestel' zie:s:www.electrodepot.be/nl/savanne/- Onze leveringen:s:www.electrodepot.be/nl/levering-en-afhaling-in-de-winkel- Onze adressen en openingsuren:s:www.electrodepot.be/nl/onze-winkelsMet vriendelijke groeten,-- Electro Depot BelgiumCustomer Care Service

ELECTRO DEPOT

Naar: W. H.

18/02/2021

Geachte,Op onze dienst contact klanten hebben we geen zicht op de individuele Dienst-Na-Verkoop dossiers.We hebben uw aanvraag doorgestuurd naar de Dienst-Na-Verkoop afdeling van de betrokken winkel, die u van de status van uw dossier zal op de hoogte houden.Met vriendelijke groeten,May Customer Contact Electro Depot BelgiumOn wo 17 feb 2021 09:55:02 CET, klachtenbox@test-aankoop.be

W. H.

Naar: ELECTRO DEPOT

08/03/2021

Het probleem is uiteindelijk opgelost. Voertuig was weer voorbijgereden en langs niet voorziene weg onze straat verlaten (tussen paaltjes door van doodlopende weg). Hebben hem kunnen onderscheppen en nadien was probleem opgelost. Misschien ook Nederlandstalige herstellers aannemen om communicatie te vereenvoudigen.

ELECTRO DEPOT

Naar: W. H.

08/03/2021

Beste, Bedankt voor uw mail.Onze dienst contact klanten is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9u30 tot 18u, uitgezonderd feesagen.Vragen worden binnen de 24 werkuren behandeld en beantwoord.Andere vaak gestelde vragen:- Betalen met eco cheques:s:www.electrodepot.be/nl/eco-cheques.- We hebben niet te toestemming om Consumptie Cheques te aanvaarden.- Een defect toestel' zie:s:www.electrodepot.be/nl/savanne/- Onze leveringen:s:www.electrodepot.be/nl/levering-en-afhaling-in-de-winkel- Onze adressen en openingsuren:s:www.electrodepot.be/nl/onze-winkelsMet vriendelijke groeten,-- Electro Depot BelgiumCustomer Care Service


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform