Beste,Midden december 2020 ging onze mini-vaatwasser die we gekocht hadden op de Lidl-Webshop stuk. Gelukkig was deze nog in garantie en we hebben dan ook meteen contact opgenomen om ons probleem op te lossen. Na bijna een volledige maand (lees: een stuk of 5 telefoontjes en 3-4 administratieve fouten later) werden we eindelijk doorverwezen naar de leverancier die ons zou kunnen helpen. Ook daar zijn er opnieuw veel fouten gebeurd in de aanvraagprocedure, waarbij we telkens opnieuw op 2-3 weken uitstel moesten rekenen. Na 3 maanden (!!!) werd onze vaatwasser eindelijk terug aan ons bezorgd, maar onze vreugde was van zeer korte duur. Niet alleen is de foutmelding waarvoor we de reparatie hadden aangevraagd niet opgelost, onze vaatwasser staat nu ook vol blutsen en de deur hangt scheef. Het ergste van al: na 3 maanden intensieve opvolging en met de hand afwassen, zouden we nu helemaal opnieuw moeten beginnen met een nog meer kapotte vaatwasser dan voordien. O ja, en had ik al gezegd dat binnen 4 maanden de garantietermijn voorbij is?Met zeer gefrustreerde groeten,S.