Beste,Ik kocht op 9 maart 2022 een buitenpoort aandrijving aan van het merk chamberlain voor de prijs van 478,60 €. Na plaatsing, die noodzakelijk was om de werking na te gaan, stelde ik vast dat de CPU niet werkte! De elektrische motoren werken wel maar konden dus niet bedient worden. Om de plaatsing mogelijk te maken was het nodig om de voorgevormde doorgangen voor de bedrading op de omhuizing van het CPU open te maken. Zoals altijd gebeurd dit met een Stanley mes of schroevendraaier!Gezien dit nieuwe goed niet werkte werd dit terug aangeboden bij Makro Eke. Normaal ( vroeger) worden nieuwe niet werkende goederen omgeruild. Ingevolge nieuwe richtlijnen kan dit niet meer en diende dit te worden opgestuurd naar een hersteldienst (?). Ik meen er toch vanuit te kunnen gaan dat iets wat nieuw verkocht wordt niet moet worden hersteld! Gezien dit de enige mogelijkheid was gebeurde dit zo. Foto’s en een beschrijving werden door de aangestelde voor de Makro erbij gevoegd. Na één maand krijg ik bericht dat ik de printplaat zou hebben beschadigd en de transfo zou hebben afgebroken. Gezien dit totaal niet strookt met de werkelijkheid worden foto’s van de beschadiging opgevraagd. Ondertussen wordt er een. Factuur gepresenteerd van 188,76€. ... bij niet betaling zouden de producten kosteloos worden vernietigd!Na meer dan een maand worden de gevraagde foto’s opgestuurd. Deze stroken niet met de werkelijkheid zelfs in die zin dat ik mij zelf de vraag stel of dit om dezelfde “herstelling” gaat. Gezien deze houding vraag ik tussenkomst.