Beste, ik bestelde een abonnement bij Het nieuwsblad met een iphone 11 en heb hiervoor 380,5 eu betaald op 1 januari. Er werd beloofd dat de bestelling van de iphone 11 tussen 4-6weken werd geleverd. Mijn abonnementbevestiging e-mail werd op 1 januari bevestigd maar het abonnement werd nog steeds niet opgestart. Begin februari na weken contact via chat en e-mail werd mijn abonnement nog steeds niet opgestart. Waardoor een medewerkster het beter vond om de bestelling te anulleren omdat ze hun belofte niet konden waarmaken. Dit werd op 5februari bevestigd via e-mail. Heden op 18februari heb ik terug contact opgenomen met het nieuwsblad en werd mij verteld dat mijn geld nog steeds niet teruggestort is en ze hun best zouden doen. Ik wil graag dat mijn geld teruggestort word zo snel mogelijk. Ik heb geen referentienr of abonnee nr bij het nieuwsblad. Ik krijg via e-mail nooit een antwoord terug en via chat wimpelen ze mij steeds af of hebben ze het druk dat er helemaal geen antwoord komt. Graag wil ik dat het zo snel mogelijk opgelost word.