Beste, Wij hadden bij impermo besteld maar hebben nu al een 7 tal problemen gehad. Het begon met 12 november met de afhaling die gepland stond om die dag te gaan ophalen. Toen we daar toekwamen waren de tegels daar niet en vertelden ze ons dat er iets misgelopen was met de website. Ik heb dan telefonisch een nieuwe levering gepland dit keer aan huis voor de week erop donderdag 17 november, dit was al een aantal dagen vertraging op onze werken in de badkamer maar goed zolang we ze maar hadden. De donderdag om 16 u merkte ik dat ze nog steeds niet toegekomen waren en belde ik hun op, en daar vertelden ze me dat de levering niet ingepland stond en we deze dus weer niet gingen ontvangen. Ze gingen kijken voor een oplossing zodat we die zaterdag 19 november gingen kunnen afhalen en dat ging normaal inorde zijn, de dag erop vrijdag 18 november kregen we terug telefoon dat er weer iets misgelopen was en dat een deel van de bestelling in een andere plaats lag en het daardoor misliep. Ze zeiden dat ze normaal pas versturen als alles samen is maar ik vroeg of ze al konden doorsturen wat ze wel binnen hebben zodat we toch eindelijk van start konden met het leggen van de vloer aangezien die binnen waren. Die zijn dan ook zaterdag op afhaling binnen gekomen in zedelgem en zo hadden we toch een deel. Hieronder de Ultimate Carrara tegels en de Artisan moss green tegels. We gingen dan normaal de Ultimate white tegels de week erop woensdag 23 november krijgen. Wat dus al bijna 2 weken later is. De dinsdag 22 november heb ik voor de zekerheid nog eens gebelt om te zien of de tegels zeker geleverd zullen worden en daar vertelden ze me dat ze weer niet ingepland stonden doordat ze niet meer voorradig zijn. Dus nu waren ze ineens niet meer in voorraad en vertelde de persoon aan de telefoon me dat de tegels waarschijnlijk mee zijn geleverd naar een andere persoon en dat ze zo snel mogelijk zullen kijken dat we ze aan huis geleverd gingen hebben. Dit bleek pas de week erop woensdag te zijn. Zo hadden we dus al een 3 weken vertraging op onze werken. Toen de tegels dan eindelijk toekwamen waren ook 4 van de tegels beschadigd aan de zijkanten. Dit is al het 5 de probleem nu. Daar hebben ze dan niet moeilijk overgedaan en de tegels terug betaald en ook de verzendkosten kregen we terugbetaalt maar dit is eingenlijk maar normaal en ook geen vergoeding. We zijn dan van start gegaan met de Ultimate white tegels en hebben alles gesneden met professionele materialen van festool dus dit zou normaal geen probleem mogen zijn. Met de Ultimate carrara tegels die van dezelfde materiaal zijn keramische tegels van 1m20 op 1m20 hebben we geen problemen gehad met het snijden ging allemaal vlot en zonder breuken. Met de Ultimate white tegels daarin tegen zijn 8 van de 14 tegels gebroken tijdens het snijden wat geen toeval meer kan zijn dit is meer dan de helft van de tegels die breken. Nu merkten we ook op dat als je de Ultimate white tegels naast de ultimate carrara legt dat je duidelijk kan zien dat de ultimate white tegels te warm gebakken zijn en dat ze hierdoor zo snel breken. We willen dus graag al die tegels terug betaald krijgen want dit kan zo niet verder dat ze een voor een breken. we hebben al 2 tegels bij moeten bestellen die we dan aan de helft van de prijs kregen. En deze hebben nu ook al vertraging opgelopen. Nogmaals. We kunnen zo niet verder, het risico dat we ons lavabomeubel bevestigen aan de tegels en dat de tegel breekt is dus zeer groot en we willen dit ook niet proberen zo.Maar impermo weigert te accepteren dat het door de tegels is en zegt dat het onze schuld is. Na al deze problemen met hun vind ik ook dat hun klanten service echt niet goed is want ik moest zelf voor alles bellen en kijken anders gingen ze zelf nooit doorhebben dat de tegels niet geleverd werden. En nu nog eens de breuken bij de tegels en die ook nog eens beschadigd toegekomen zijn. Ik denk dat die reeks tegels dus een foute reeks is met problemen en we zullen dus moeten kijken voor andere. Maar willen graag dat toch opzijn minst deze tegels terug betaald worden.