Terug

Problemen met de service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: Proximus

14/10/2023

Onderwerp: Klacht over slechte service bij de plaatsing van een screenprotector en beschadiging van mijn hoesjeGeachte Proximus klantenservice,Ik schrijf deze brief om een klacht in te dienen over de recente dienstverlening die ik heb ontvangen bij uw winkel. Op 14/10/2023, te Sint-Truiden, heb ik mijn iPad Air 4 gebracht om een screenprotector te laten plaatsen, die mij €39.99 heeft gekost. Helaas ben ik uitermate teleurgesteld over de kwaliteit van het geleverde werk.Bij het inspecteren van mijn iPad na de plaatsing van de screenprotector, ontdekte ik meerdere problemen. Allereerst bevindt zich een aanzienlijk gat in de screenprotector, wat het doel van het beschermen van mijn scherm duidelijk ondermijnt. Daarnaast zijn er talloze luchtbellen onder de screenprotector, wat niet alleen storend is, maar ook de bruikbaarheid van mijn iPad beïnvloedt.Nog verontrustender is dat mijn hoesje, dat ik om mijn iPad gebruikte, beschadigd is geraakt tijdens het proces. Dit hoesje was in goede staat voordat ik mijn iPad aan uw winkel toevertrouwde.Deze ervaring heeft me niet alleen teleurgesteld, maar ook onnodig tijd en geld gekost. Ik verwacht dat Proximus de verantwoordelijkheid neemt voor de slechte kwaliteit van de geleverde diensten en de schade aan mijn eigendommen. Ik verzoek om een passende compensatie voor de kosten van de screenprotector en de reparatie of vervanging van mijn beschadigde hoesje.Ik waardeer uw snelle aandacht voor deze kwestie en uw bereidheid om het recht te zetten. Ik kijk ernaar uit om spoedig van u te horen.Met vriendelijke groet,Maarten Leclere

Berichten (1)

Proximus

Naar: M. L.

23/10/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-14-20.31.34.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002478487]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002478487]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform