Terug

Problemen met de prijs per kg en gewicht product

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. F.

Naar: AH - Albert Heijn

20/08/2023

Goeiemorgen, ik heb gewoon een algemene klacht die me vandaag opviel in de Albert Heijn te Berchem (aan Elisabethlaan). De winkel adverteert bv voor Pielo de Sapo meloen een prijs per kilo van €1,35, meldt dat het product per stuk aan de 2kilo prijs €2,69 verkocht wordt en uiteindelijk liggen er zo'n 10 stuks die hooguit 1,5 kilo wegen. Zelfde met hun AH bananen, die worden per pakketje aangeboden, ettelijke pakjes beschikbaar en een paar gaan wegen die slechts 830 gram wogen, terwijl het daar ook per 1 kilo verkocht wordt, dus of je nu 830 gram of 1 kilo in een pakketje hebt, het is aan de prijs per stuk van €1,69. En de meest pakketjes die er lagen zagen er duidelijk niet uit als een pakketje van 1 kilo.Makkelijk om zo ipv 25% korting een toeslag van 25% te betalen. Lijkt mij helemaal niet correct dus en de dames aan het onthaal konden hier natuurlijk niets aan doen. Ik vraag me af of dit een bewuste strategie van hen is want algemeen is hun prijs voor groentes en fruit al behoorlijk hoog en wordt er vaak per halve kilo een grote prijs gehangen terwijl het in andere winkels overal bijna per kilo gemeld wordt. Ik meld ook even dat ik hieronder terugbetaling aanduid om iets te zetten maar ik heb de meloen niet gekocht en bij de bananen heb ik 1 pakje gevonden dat net een kilo woog, dus ok zo.

Berichten (7)

AH - Albert Heijn

Naar: J. F.

20/08/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09912502. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: J. F.

20/08/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09912502. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

J. F.

Naar: AH - Albert Heijn

16/09/2023

Dit is geen vraag voor advocaten lijkt me, alleen spijtig dat een duidelijke klacht volledig onbeantwoord blijft!

AH - Albert Heijn

Naar: J. F.

16/09/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10027287. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: J. F.

16/09/2023

Beste Joanna,Onlangs heb je contact met ons opgenomen omtrent je ontevredenheid tijdens een winkelbezoek.Vervelend om te horen dat het daadwerkelijke gewicht dat wordt weergegeven bij de acties niet te koop is.Dit zou echter doorberekend moeten worden in de daadwerkelijke prijs, waardoor je er minder voor betaald. Je gaf aan dat in plaats van 25% korting een toeslag van 25% te betalen. Zou je kunnen verduidelijken wat je hiermee bedoeld?Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht je naar aanleiding van mijn mail nog vragen of opmerkingen hebben kun je altijd nog een keer contact met ons opnemen. Wist je dat je ook met ons kunt chatten? Zo heb je nóg sneller een reactie!Met vriendelijke groet,YannickAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007cD7nf:ref

J. F.

Naar: AH - Albert Heijn

17/09/2023

BesteIk heb helemaal niet gezegd dat het om een actie ging. Ik gaf gewoon een voorbeeld, als de prijs per kg eigenlijk veel hoger ligt dan geafficheerd dan lijkt het op het tegengestelde van reclame waar je bv 25% korting krijg ipv 25% die je extra betaalt. En uiteraard is hier niet voldoende geïnformeerd, als je zo'n zin gebruikt om een mail af te sluiten kan je dan tenminste zien of die van toepassing is of worden opmerkingen van klanten door een AI beantwoordt? Trieste zaak en zo moeilijk is het niet, de producten die in de versafdeling verkocht worden aan de prijs van 1 of 2 kg komen qua gewicht helemaal niet in de buurt van de kgprijs die je dan als klant betaalt. Graag een degelijke uitleg. Alvast bedankt.

AH - Albert Heijn

Naar: J. F.

17/09/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10029983. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform