Beste,De plaatsing van onze ramen vond plaats half september 2021. Ten gevolge van deze plaatsing zijn er een paar problemen vastgesteld. Deze werden meteen verstuurd via mail naar de werfleider die een lange tijd onbeantwoord bleven. We hebben dus ook meerdere malen telefonisch contact opgenomen met de na service om onze bemerkingen door te geven. Deze gingen het spoedig doorgeven aan onze werfleider aangezien deze nooit telefonisch bereikbaar is: altijd op een werf. Naar aanleiding van deze niet reactieve reacties hebben we een aangetekend schrijven gestuurd waarbij de werfleider eindelijk contact met ons opnam. Na meer dan 15 dagen wou hij een afspraak vastleggen om de uitvoering van de werken te komen nakijken. Bij de rondleiding gaf ik al onze bemerkingen door maar er kwam altijd een zeer ongepaste tegenreactie van de werfleider. Het was volgens hem altijd onze schuld dat er problemen waren met de plaatsing. Uiteraard lieten we ons niet doen. Wij zouden als klant het werk van een opmeter nogmaals moeten controleren op de mm na? Dit is enkel en alleen maar het probleem willen verleggen en het niet willen aanvaarden dat zij de fouten hebben gemaakt. Een concreet voorbeeld hiervan: de voordeur is niet conform waardoor we een hele regennacht met een open voordeur hebben moeten slapen. De verschillende problemen werden meerdere malen zwart op wit gezet via onze mails (15 september, 20 september, 26 september, 28 september, 30 september, 13 oktober, 20 oktober, 24 oktober) en aangetekend schrijven (26 september en 24 oktober). We hebben een tweede aangetekend schrijven moeten sturen aangezien de aangeboden oplossingen niet aanvaardbaar zijn. We blijven voor sommige opmerkingen met onopgeloste problemen en andere onaanvaardbare regelingen. Tot op heden blijven we zonder constructieve reactie. Indien wij als klant niet het initiatief nemen om contact op te nemen met de na service komt er niets van in huis. Als we iemand aan de lijn hebben, hebben ze altijd een hand liggende excuus.Wat wij verwachten van KwadrO zijn het oplossen van de volgende punten:* De eerste heeft betrekking met onze voordeur : de nacht van 14 op 15 september kon de voordeur niet gesloten worden vermits dat de opmeter foutieve maten heeft doorgegeven. We hebben hierdoor de hele nacht met de voordeur open moeten slapen! De voordeur komt hierdoor nu ook hoger te staan en vanonder is er geen afwerking aanwezig langs beide kanten. Hiervoor hebben ze een gemakkelijke oplossing gezocht waarmee wij niet akkoord gaan.De binnenkant van de deur is ook een ander kleur dan de deur zelf waarom niet zoals de rest van de deur? + in de boog vanboven is niet alles plat en mooi afgewerkt.Het slot van de voordeur is ook veel te dicht tegen de deurkozijn en is ook niet zwart.We zouden een nieuwe deur met CORRECTE maten moeten hebben. *We hebben ook een probleem met de klink van onze voordeur. Wij hadden in de showroom gekozen voor een kleine klink (ca. 45-50cm) en geen klink die de volledige hoogte neemt van onze deur. Dit moet aangepast worden (siertrekker type A1 - greep U90° rechte koker - GELAKT zwart). En ook voor raam 14, die van de keuken is er een tablet voorzien in Black Letano maar deze is te klein. De tablet is 1m95 wat even groot als de raam zelf is maar wij hebben overal de tabletten groter voorzien vermits wij dit mooier vinden. Waarom heeft de opmeter voor dit raam ook geen groter tablet voorzien? En hiervan vinden wij ook niets weer op onze ondertekende papieren.*Het raam naast de voordeur rechts (raam 8) en raam 6 zijn 3cm kleiner dan de andere. Waarom?Deze moeten ook veranderd worden. *De schuifraam in onze keuken moest normaal verzonken zijn maar de opmeter heeft dit doorstreept terwijl wij hem verschillende malen vragen hebben gesteld (zie onder andere mails van 22 maart en 12 april 2021) om zekerheid te verkrijgen over wat we wouden. Daarin word specifiek vermeld: “Voor de schuifraam (13) willen we 100% zeker zijn dat er iemand van 1m90 perfect onder kan? We zouden graag de schruifraam gelijk met de vloer/nulpas hebben. » Dit is ook niet zoals we het hadden gevraagd. *De vliegraam van de schuifraam in de keuken ontbreekt nog steeds? Wanneer komt dit in orde? *Het rooster van het raam 7 in de toilet is een andere kleur en van een andere maat dan het raam zelf. Waarom?De afwerking van deze is ook niet professioneel uitgevoerd. *Het glaswerk van raam 2,4 en 13 vertoont een paar krassen + aan raam 4 verfspatten die wij niet verwijderd krijgen. *Op ieder raam zijn er nog kleine puntjes waar wat verf ontbreekt en deze moeten bijgewerkt worden. Door al deze vertragingen en niet opgeloste problemen kan de onderaannemer voor de plakwerken al meer dan 3 maanden zijn werk niet uitvoeren en wij zitten met blote muren in deze winterperiode. Wij verliezen hierdoor ontzettend veel warmte. We hebben 95% van het totaalbedrag al geregeld en dit stemt niet overeen met de uitgevoerde werken.