Terug

Problemen met de mobiele app 4411

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: Be-Mobile

01/03/2018

Ze willen hin verantwoordelijkheid voor het niet werken van de app niet op hen nemen. Hierdoor betaalde ik en parkeergeld en een boete tussen 2 parkeersessies in.

Berichten (1)

Be-Mobile

Naar: I. L.

22/03/2018

Beste,Zoals ik al gisteren aan mevrouw heb meegedeeld.Als er een sessie wordt gestart via app staat letterlijk om wat uur dat de sessie gaat aflopen.Intern zijn ze al bezig om de waarschuwingen op te lossen. Binnenkort komt een nieuwe applicatie en zullen waarschuwingen wel werken.Er zijn andere betaalmogelijkheden om een sessie te starten via sms, website daar kunt u een waarschuwing ontvangen en zonder probleem. (het kost 0,15 euro per sms)Anders betaalt mevrouw via de automaat en onthoud ze ook aantal uren voor de sessie eindigt.Boetes zijn terecht als mevrouw niet wil betalen dan moet ze zich aanmelden bij de gemeente Kortrijk, enkel zij kunnen boetes annuleren.De enige geste dat we kunnen doen is de sessies van de 2 boetes corrigeren.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,Nadia4411 Helpdeskwww.4411.be078/05.4411


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform