Terug

Problemen met de levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: BeterBed.be

08/11/2021

Op 12/09 bestelde ik online een matras. Geschatte leveringsdatum was 4 oktober. Na reeds verschillende malen contact opgenomen te hebben met de leverancier werd de matras tot op vandaag niet geleverd. Chronologie van de communicaties:- 12/09: bevestiging bestelling.- 30/09: ontvangst afleverbon + factuur + link track and trace DPD bezorgdienst.- 04/10: mail naar Beter bed nadat ik contact had opgenomen met de bezorgdienst. Zij hadden nog geen pakket ontvangen.- 14/10: contact met Beter bed via Whatsapp, op 15/10 bericht van medewerkster dat het pakket werd overgedragen aan de bezorgdienst.- 21/10: telefonisch contact met de vraag wanneer mijn pakket zou geleverd worden, kon niet gezegd worden, een mail zou volgen.- 26/10: mail van Beter bed met de melding dat de matras zou geleverd worden in de loop van de week door Postnl deze keer.- 02/11: opnieuw telefonisch contact met Beter bed, het pakket zou volgende week geleverd worden, track and trace konden ze mij niet bezorgen.- 08/11: contact opgenomen met Postnl, zij hebben geen pakket ontvangen ter attentie van mij.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform