Geachte, ik bestelde op aanraden via onze aannemer een badkamer meubel bij Van Marcke te Gent. Bij de levering werd vastgesteld dat de spiegelkast beschadigd was nl. de spiegel was gebroken in de hoek rechts onderaan en zijkant. Voorafgaand werd er reeds een aantal problemen voorgedaan, nl. volgens de aannemer verkeerde technische fiches ontvangen, ontbreken van bevestigingsmateriaal, ontbreken van de handvatjes om spiegeldeur te openen.Voor de ontbrekende stukken bevestigingsmateriaal waren er problemen om die geleverd te krijgen,contactpersoon klachtenbehandeling niet te bereiken wegens opleiding buitenland, niet nakomen van de leveringstermijn en dan uiteindelijk zelf terug moeten bellen om dan te horen dat ze vergeten zijn om die op te sturen. Om ook op tijd dan de nieuwe spiegelkast te ontvangen, waarvan ook de afgesproken leveringstermijn niet werd nageleefd kregen wij een spiegelkast zonder spiegeldeuren!!! De leverancier heeft dan ook zonder ons te zien de half geleverde spiegelkast gewoonweg in onze hal afgezet, zonder een afleveringsbon af te tekenen!!! De contactpersoon voor klachtenbehandeling was terug niet te bereiken en weeral één week wachttijd om ons te helpen. Het meubel werd besteld 22 maart, de klachten begonnen begin mei ondertussen zijn we halverwege juni en nog steeds geen spiegelkast. Op aanraden van onze aannemer heb ik contact opgenomen met Van Marcke te Kortrijk, en alles op 6 juni op mail doorgestuurd zodat wij eindelijk gehoord en dringend tot een oplossing kunnen komen. Jammer genoeg tot op vandaag geen reactie ook. Ik vind dit heel jammer om als klant zo behandeld te worden, uiteindelijk gaat het hem niet over een goedkoop badkamermeubel en dachten dat alles goed ging verlopen om bij Van Marcke de bestelling te plaatsen.Ik hoop dat er voor ons dringend een antwoord en oplossing komt want voor ons zijn de kosten ondertussen opgelopen bij de aannemer.Uw antwoord stel ik zeer op prijs.Hoogachtend,Despae Tony & Carina