Beste,Vorig jaar 15 september bestelden wij meubels bij T&T Design voor in onze woonkamer. Dit ter waarde van 4583 euro! De meubels zouden geleverd worden in november. Nochtans bij bestelling werd ons gemeld dat de meubels in voorraad waren. Wij werden nooit spontaan op de hoogte gebracht van de vertraging, ik moest hier steeds naar vragen. Wat zeer vervelend was omdat onze meubels ook al doorverkocht waren. Hierdoor hebben wij wel een korting van 100 euro gekregen. Onze meubels zijn, volgens het bedrijf door corona pas in maart en mei geleverd. Bij de eerste levering waren er verschillende mankementen. Kleurverschil, niet geschuurde stukken, deuren die niet pasten. Er is een technieker geweest om dit te retoucheren. Wat ik al zeer spijtig vond voor zo'n dure meubels. Maar nadien was het beter, zijn de mankementen minder zichtbaar. In mei kreeg ik telefoon dat onze tafel niet meer beschikbaar was, dat ze het bedrag zouden terugstorten of een formaat groter van de zelfde lijn zouden geven voor dezelfde prijs. Andere tafel was geen optie of het paste niet meer in het interieur. Dus kozen wij voor de grotere tafel. Wat eigenlijk niet zo'n voordeel was daar wij de kleinere kozen omdat we dan meer plaats in ons appartement zouden hebben. De tafel had bij levering een kras op de poot en kleurverschil op het blad. Ze gingen dan iemand langsturen. Deze had inderdaad een ander blad bij, maar heeft nooit gekeken naar de poot. Hij had trouwens ook geen andere poot meer beschikbaar daar deze tafel niet meer gefabriceerd werd. Het blad lag wankel en tevens terug kleurverschil en minder effen stukken. Dit laatste hebben wij inderdaad maar de dag nadien gemerkt als wij aan tafel zaten te eten. Wij melden dit. Hoopten dat de technieker nogmaals zou komen voor het kleurverschil weg te werken, blad pas te leggen en de kras uit de poot te schuren en bij te werken. Echter kregen wij het antwoord dat ze alles al gedaan hadden voor ons en niets meer konden doen! De technieker zou alles gecontroleerd hebben in bijzijn van mijn man??? Enige dat ze gingen doen was een bon van 100 euro opsturen. Ik wou dit niet, daar ik met zo'n bon niets ben in dergelijk dure winkel en het probleem niet opgelost is. Ik vraag geen geld, ik vraag dat het probleem opgelost wordt. Maar daar willen ze niet meer van weten en hebben dossier gesloten en de bon opgestuurd. Ik heb nogmaals filmpjes en foto's doorgestuurd van de tafel, maar krijg enkel als antwoord dat zij menen alles gedaan te hebben.