Beste,We zijn al maanden aan het telefoneren met jullie ivm onze meterstanden. Die kloppen totaal niet.Jullie hebben een factuur gegeven van 1075,20€ voor elektriciteit en die factuur was de verkeerde factuur. Die werd wel betaald geweest. Ondertussen hebben jullie de elektriciteit opnieuw berekend en dit kwam uit op 1168€ in ons voordeel, maar die factuur van 1075€ die verkeerd was werd wel al betaald door jullie met wat we eigenlijk moesten terug krijgen van jullie.We hebben ook jaarafrekening gekregen voor onze gas 1433€.We zijn met 2. Nemen 1 bad samen, koken amper. Verwarming is op gas, maar we hebben ook houtkachel die altijd aan ligt als we thuis zijn. Dit kan ook niet kloppen dat we zoveel opleg hebben voor ons verbruik dat we maar hebben. Zou dit mogelijk zijn om gewoon een nieuwe slotafrekening te maken van april 2022(laatste meting die juist was.) tot de laatste meterstanden nu van gas en elektriciteit, want we zijn ondertussen overgestapt naar andere leverancier.Ook heeft hij sinds augustus sociaal tarief en ook dit werd niet aangepast op de laatste tussentijdse facturen. Telkens als we bellen worden we afgewimpeld dat ze ons zogezegd gaan doorverbinden, maar dan valt de lijn uit. Ofwel gooien ze gewoon neer.