Terug

problemen met de eindafrekening en tussentijdse facturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. R.

Naar: Luminus

16/08/2023

hallo, Ik had graag gehad of er een technicien van luminus zou kunnen langskomen om naar onze digitale meter te komen zien om te zien of er geen fout is gebeurd met de nummers van de meter daar wij een hele grote afrekening hebben gekregen en onze maandelijkse voorschoten nu heel hoog zijn en wij dit niet verbruiken op een maand maar ik krijg geen gehoor van luminus en nu zijn wij overgestapt naar een andere companie en nu moeten wij meer dan 7000 euro betalen en dit kunnen wij niet. Zouden jullie ons kunnen helpen aub? Groetjes Eddy Renard

Berichten (4)

Luminus

Naar: E. R.

25/08/2023

Geachte,Graag ontvangen wij meer informatie over deze klant. Er zijn meerdere klanten gekend met deze naam in ons systeem.Het klantnummer dat meneer meegeeft in onderstaande e-mail is het contactnummer van Engie Electrabel.Gelieve ons een klantnummer van Luminus te bezorgen of het EAN-nummer van de meter(s) waarop Luminus energie levert.Bij voorbaat dank!Hoogachtend,Loes SchelmansLoes SchelmansQuality Priority+32(0)2289 90 54loes.schelmans.ext@luminus.bewww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Luminus

Naar: E. R.

25/08/2023

Geachte,Graag ontvangen wij meer informatie over deze klant. Er zijn meerdere klanten gekend met deze naam in ons systeem.Het klantnummer dat meneer meegeeft in onderstaande e-mail is het contactnummer van Engie Electrabel.Gelieve ons een klantnummer van Luminus te bezorgen of het EAN-nummer van de meter(s) waarop Luminus energie levert.Bij voorbaat dank!Hoogachtend,Loes SchelmansLoes SchelmansQuality Priority+32(0)2289 90 54loes.schelmans.ext@luminus.bewww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

E. R.

Naar: Luminus

28/08/2023

Hallo, Mijn naam is Renard Eddy en hier heb je mijn klantnummer : 641280538 en ik hoop dat ik nu een gunstig antwoord krijg van jullie op mijn vorige inzending? Hopelijk kunnen jullie iemand sturen om te kijken of het nummer juist is en wij tot een goede overeenkomst kunnen komen. Groetjes Eddy Renard

E. R.

Naar: Luminus

28/08/2023

Hallo, Mijn naam is Renard Eddy en hier heb je mijn klantnummer : 641280538 en ik hoop dat ik nu een gunstig antwoord krijg van jullie op mijn vorige inzending? Hopelijk kunnen jullie iemand sturen om te kijken of het nummer juist is en wij tot een goede overeenkomst kunnen komen. Groetjes Eddy Renard


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform