Beste,In maart ontving ik mijn afrekening voor elektriciteit. Deze was, in vergelijking met het jaar ervoor enorm gestegen: Van 2 euro naar 500 euro.Daarom ben ik mijn eindafrekening eens grondig gaan onderzoeken.Hierop stond dat mijn jaarverbruik 3358kWh was. Het jaar ervoor was dit 1383kWh.Ik heb in februari, net zoals elk jaar mijn meterstand doorgegeven via mijn Fluvius. Ook dit jaar. Het verschil was toen ongeveer 1800kWh. Op dat moment kreeg ik ook de melding dat dit verbruik wel heel weinig is en de vraag om de meterstand nog eens in te dienen. Dat heb ik dus gedaan. Mijn meterstand is zo laag omdat wij 40 zonnepanelen hebben en een terugdraaiende teller.Ik heb op dat moment contact opgenomen met Elegant. Zij verwezen me door naar Fluvius. Daar kreeg ik te horen dat ze mijn meterstand niet aanvaard hadden en dus maar een schatting hebben gemaakt van het maandverbruik van de maan februari.Hierdoor is dus de afwijking, want in februari schijnt de zon niet zoveel uren en is mijn verbruik ook hoger, aangezien we verwarmen op airco.Om een idee te geven van mijn verbruik: Op de factuur was mijn meterstand op 20/02/23 163538. Op 10/05 was dit 163515 en op dit moment is dat 162888.Ik heb geprobeerd Fluvius duidelijk te maken dat een gemiddelde verbruik van een wintermaand geen duidelijk beeld geeft van mijn verbruik, aangezien mijn meter tijdens de zomermaanden constant terugdraait.Ze verwezen me terug door naar Elegant.Elegant zegt dat ik dit moet regelen met Fluvius en de factuur toch moet betalen. Ik heb intussen zelfs al een aangetekende brief (met bijkomende kosten) ontvangen.Ik wijger echter deze factuur te betalen, aangezien geen van beide bedrijven bereid is om de factuur ook effectief te voorzien.