Terug

Problemen met de activering van mijn account

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. K.

Naar: SODEXO

09/09/2020

Na mijn verhuis vanuit het buitenland naar België, wil ik graag terug gebruik maken van dienstencheques. Hiervoor zou mijn account terug geactiveerd moeten worden. In juli heb ik hieromtrent digitaal contact opgenomen met Sodexo. Na 2 weken had ik nog niets gehoord en heb ik voor de 1e keer gebeld met Sodexo. Daar werd me gezegd dat ze mijn account zouden heractiveren binnen de 7 werkdagen. 14 dagen later, had ik echter nog niets gehoord. Ik heb toen opnieuw telefonisch contact opgenomen met Sodexo. Opnieuw kreeg ik de boodschap dat mijn account binnen de 7 werkdagen geactiveerd zou worden. Ondertussen had ik me al aangemeld bij het Poetsbureau en zou er een poetshulp wekelijks starten. Een week later was mijn account nog niet geactiveerd. Ik heb Poetsbureau opgebeld om advies te vragen. Poetsbureau raadde me aan om Sodexo te mailen met een kopie van mijn identiteitskaart en een bewijs van woonst. Zo gezegd, zo gedaan. Toen mijn poetshulp 2 weken later haar uren doorgaf aan Sodexo kreeg ze opnieuw een foutmelding dat mijn account niet bestaat. Poetsbureau heeft vervolgens contact opgenomen met Sodexo en zij beweerden dat ik overleden (!!?) was. Vervolgens heb ik opnieuw telefonisch contact opgenomen met Sodexo. Sodexo beweerde aan de telefoon dat ik overleden was... En dat ik een bewijs van leven moest indienen. Mijn geduld begon stilaan op te geraken, maar ik deed wat zij vroegen. Ik vroeg een bewijs van leven aan bij de stad en bezorgde dit attest diezelfde dag nog aan Sodexo. Een week later is mijn account nog steeds niet geactiveerd. Ik heb vandaag opnieuw telefonisch contact opgenomen en ik kreeg de boodschap dat mijn bewijs van leven doorgestuurd is naar de boekhouding en mijn account over 7 werkdagen (!?) geactiveerd zou worden. Ik ben benieuwd of mijn account volgende week eindelijk (2 maanden na mijn eerste aanvraag) geactiveerd zal worden. Ik vind de dienstverlening alles behalve professioneel. Toen ik een klacht wilde indienen op de website van Sodexo werd me gevraagd om in te loggen, maar aangezien mijn account nog niet geactiveerd is, kan ik niet inloggen en dus geen klacht indienen... Een schande!

Berichten (1)

SODEXO

Naar: L. K.

14/09/2020

Geachte mevrouw Kriekemans,We hebben uw mail over het activeren van uw account goed ontvangen.Inmiddels hebben we de nodge stappen ondernomen om uw account terug actief te zetten. U kan vanaf nu opnieuw bestellingen plaatsen.Onze excuses voor de geleden ongemakken.Contacteer ons gerust bij vragen.Met vriendelijke groeten,SVEN VAN DEN MEERSCHECustomer AdvisorKlantendienst DienstenchequesSodexo Benefits Rewards ServicesBoulevard de la Plaine 15 Pleinlaan - Bruxelles 1050 BrusselBELGIUMTel: 32 (0)2 401 31 30Fax: 32 (0)2 547 55 21E-mail: vlaanderen-ts-dc-support.svc.be@sodexo.comKies nu voor elektronisch voor een gebruiksvriendelijker en sneller beheer van uw dienstencheques ! Klik hier voor meer infoSodexo. World leader in Quality of Life Services - www.sodexo.beJoin the fight against hunger: www.stop-hunger.org


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform