Terug

Problemen met de aansluiting van de proximus-kabel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Proximus

15/02/2024

beste,reeds in september '23 hebben we contact opgenomen met Proximus om de kabel aan te sluiten op jullie netwerk. Reeds 6x (!!!) hebben we een afspraak gemaakt, maar de aansluiting is nog steeds niet uitgevoerd.Een simpele aansluiting op jullie netwerkkabel lukt nog steeds niet na 4 maanden. Ongelooflijk onprofessioneel: dit is jullie corebusiness! Ik ben ten einde raad en wil dat Proximus dan ook zo snel mogelijk de aansluiting doet.bedankt!

Berichten (1)

Proximus

Naar: J. D.

20/02/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-15-21.53.55.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006086250] Ref. [THREAD_ID:1921006086250]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform