Terug

problemen met de aangerekende kosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Proximus

23/07/2023

Beste,Op mijn rekeningnr 1486163 wordt er 4,35€ aangerekend wegens SMS naar verkort nr.Ook 3,45€ voor Sms ontvangen van infodienst.Ik heb mij persoonlijk tot dewinkel gericht om utleg,Zij konden mij die niet geven en ik moest mij richten tot nr 080022800 . Dit heb ik gedaan: 45minuten heb ik geconverseerd met de persoon aan de telefoon (hij moest eens kijken en navraag doen),Ik spraak precies tegen de muur zodat ik mijn geduld verloor en verwittig heb een klacht in te dienen,graag zou ik langs deze weg toch uitleg krjgen betreffende die bedragen,Met dank bij voorbaat

Berichten (1)

Proximus

Naar: H. V.

04/08/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemail van het betrokken gsmnummer.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-07-23-21.20.26.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000051213]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000051213]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform