Terug

problemen met correcte levering Ikea

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: IKEA BELGIUM

17/04/2024

Beste, Wij kochten een keukenblok bij ikea aan op 7/3. De levering stond gepland op 25/3 aangezien een groot deel van de levering over tabletten op maat ging. Levering gebeurde 25/03 doch slechts 3 bladen geleverd van de 8 stuks en verschillende zaken stuk. Ondertussen 5 maal contact gezocht via chat en 4 keer via telefoon. Er komt geen oplossing. Op 12/4 orderbevestiging gekregen maar op het order stonden weeral verkeerde afmetingen. Terug contact opgenomen en ze zouden dit in orde brengen. Ondertussen al een bericht gekregen wanneer ze deze foutieve goederen zullen leveren. Vandaag contact proberen opnemen met klantendienst maar al +15 min in de wacht.

Berichten (2)

IKEA BELGIUM

Naar: S. H.

15/05/2024

Beste mevrouw Hermans,Onze verontschuldigingen voor de moeilijke bereikbaarheid.Intussen hebben we contact met u gehad en de correcte werkbladen worden geleverd op 03/06/2024. Indien deze datum niet past kan u zelf via onze website een latere leverdatum kiezen.Met vriendelijke groeten,IKEA

IKEA BELGIUM

Naar: S. H.

15/05/2024

Beste mevrouw Hermans,Onze verontschuldigingen voor de moeilijke bereikbaarheid.Intussen hebben we contact met u gehad en de correcte werkbladen worden geleverd op 03/06/2024. Indien deze datum niet past kan u zelf via onze website een latere leverdatum kiezen.Met vriendelijke groeten,IKEA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform