Terug

Problemen met contact op te nemen en terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: Brussels South Charleroi Airport

27/09/2023

Beste,Ik had via de Ryanair app parking gereserveerd en ook betaald voor op Brussel Charleroi AirPort parking 3 te staan.Ik heb hier €66 voor betaald.Ik heb nooit een QR code ontvangen voor de parking binnen te rijden dus op 30/08/23 heb ik een e-mail gestuurd naar de parking, tot op heden nog steeds geen antwoord van gekregen.We komen aan op de parking en ik kon dus niet inrijden zonder QR code. Er was niemand van de parking te bereiken dus ik heb dan via de website van de parking nog eens parking geboekt voor €66.Ik heb heel veel e-mails gestuurd naar de verschillende e-mails van de parking, ik heb 3 keer contact proberen op te nemen via whatsapp, ik krijg nooit een antwoord van hun. Ik ben nu al bijna een maand aan het wachten op antwoord. Ik vind het niet Oke dat ik nu 2 keer parking heb moeten betalen omdat ze niet antwoorden of bereikbaar zijn

Berichten (7)

Brussels South Charleroi Airport

Naar: P. S.

28/09/2023

Helaas, aangezien de boeking niet via ons platform (s:eparking.charleroi-airport.com/booking/cpcategorysearch.aspx) is gemaakt, kunnen wij de boeking niet beheren.Neem voor alle vragen over een boeking via Parkvia of Ryanair contact op met de klantenservice van Parkvia: service.client-fr@parkvia.com of WhatsApp +44 161 730 0160 E-mail ryanair.parking@parkvia.com Pensez Environnement ! N'imprimez cet email seulement si c'est nécessaire et pensez à recycler votre papier.N'oubliez pas de trier régulièrement votre boa®te de réception et de stocker vos emails sur un serveur.Think Green! Print this email only if necessary and remember to recycle your paper.Remember to regularly sort your inbox and store your emails on a server.

P. S.

Naar: Brussels South Charleroi Airport

28/09/2023

Beste,Ik heb al heel veel e-mails gestuurd naar parkvia, ook al 3x een whatsapp bericht, we zijn een maand later en ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Jullie service trekt op niks als jullie de klanten niet eens verder kunnen helpen!Mvg

Brussels South Charleroi Airport

Naar: P. S.

28/09/2023

Als je de Qr-code wilt verkrijgen, moet je via hen gaan. Pensez Environnement ! N'imprimez cet email seulement si c'est nécessaire et pensez à recycler votre papier.N'oubliez pas de trier régulièrement votre boa®te de réception et de stocker vos emails sur un serveur.Think Green! Print this email only if necessary and remember to recycle your paper.Remember to regularly sort your inbox and store your emails on a server.

P. S.

Naar: Brussels South Charleroi Airport

28/09/2023

Ik heb de QR code niet meer nodig! Ik wil gewoon mijn geld terug aangezien ik 2 keer parking heb moeten betalen! En niemand van jullie kan me verder helpen! De parking zelf antwoord al een maand niet! Is dit zo moeilijk te begrijpen? Mijn geduld geraakt op!

Brussels South Charleroi Airport

Naar: P. S.

29/09/2023

Geachte mevrouw, Geachte heer,Wij hebben uw verzoek ontvangen en wij hebben het in overweging genomen.Om aan uw verzoek te kunnen voldoen, verzoeken wij u ons een bewijs van betaling te sturen.Stuur ons, indien mogelijk, een kopie van het ontvangstbewijs (ticket verkrijgbaar in onze parkeergarages) en een kopie van uw bankafschriften (alleen het bedrag uw naam en rekeningnummer moeten zichtbaar zijn. De rest kan verborgen blijven) en uw reserveringsnummer.Heb u uw qr-code bij de ingang gescand?Heb u op de knop gedrukt om een ticket te krijgen?Kreeg u een foutmelding toen u door de uitgangskiosken ging?Heb u de geplande tijden gerespecteerd?Deze documenten en informatie zijn voor ons van essentieel belang om de nodige controles op uw aanvraag te kunnen uitvoeren. Indien wij binnen 30 dagen geen antwoord van u ontvangen, zijn wij genoodzaakt het dossier te sluiten.Met vriendelijke groet,Klantenservice Pensez Environnement ! N'imprimez cet email seulement si c'est nécessaire et pensez à recycler votre papier.N'oubliez pas de trier régulièrement votre boa®te de réception et de stocker vos emails sur un serveur.Think Green! Print this email only if necessary and remember to recycle your paper.Remember to regularly sort your inbox and store your emails on a server.

P. S.

Naar: Brussels South Charleroi Airport

29/09/2023

Beste,Hier is al het bewijs dat ik ter plekken parking betaald heb.De parking die ik betaald heb via de Ryanair app heb ik samen met mijn bagage geboekt en heb daar nooit een e-mail over ontvangen, maar heb wel de leveranciersbevestiging hiervan en deze is LH9SRE

Brussels South Charleroi Airport

Naar: P. S.

29/09/2023

Beste klant,Wij bevestigen de ontvangst van uw e-mail, die met grote aandacht is ontvangen en wij verontschuldigen ons voor het ongemak.Helaas, omdat de boeking niet op ons platform (s:eparking.charleroi-airport.com/booking/cpcategorysearch.aspx) is gemaakt, kunnen wij de boeking niet beheren.Voor alle vragen met betrekking tot een boeking via Parkvia of Ryanair kunt u contact opnemen met de klantenservice van Parkvia: service.client-fr@parkvia.com of WhatsApp +44 161 730 0160 E-mail ryanair.parking@parkvia.comDank u voor uw begrip,Met vriendelijke groetCustomer service Pensez Environnement ! N'imprimez cet email seulement si c'est nécessaire et pensez à recycler votre papier.N'oubliez pas de trier régulièrement votre boa®te de réception et de stocker vos emails sur un serveur.Think Green! Print this email only if necessary and remember to recycle your paper.Remember to regularly sort your inbox and store your emails on a server.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform