Beste,In de week van 13/06/2023 bestelde ik artikels via jullie platform. Een deel van deze artikes zijn terug gezonden. Echter zijn dit verloren geraakt, ik wou verduidelijking en een onderzoek waar deze artikels naartoe waren. Het leek mij logisch geen betaling te hoeven doen als er niet veel moeite werd gedaan naar het zoeken van de oorzaak. Ik heb reeds mijn tracking nummer doorgegeven via mail. Jullie hebben als gevolg een aantal handelingen uitgevoerd, waaronder een terugbetaling van een artikel dat niet eens betaald werd. U kan zien dat hier een hele puinhoop van gemaakt is. Wij wouden weten welke bedragen wij dienden te betalen, en waar onze artikels naartoe waren. Jullie hebben ons een bericht verzonden dat inderdaad een deel van de artikels niet werden verwerkt. TOCH verzonden jullie onze saldo's naar een incassobureau, waardoor wij nu als wanbetalers worden aanzien. Dit is geen fijne situatie, aangezien wij wel degelijk wouden betalen voor de artikels in ons bezit. Mijn oplossing? Alle kosten verwijderen (inclusief die van incasso) en een duidelijk overzicht van de artikels zodat wij de betaling kunnen uitvoeren. Van zodra dit is gebeurd, doen wij de betaling onmiddelijk!Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten,Kelly en Jennifer