Terug

Problemen met briefwisseling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Engie

22/11/2023

Ik ben sinds vorig jaar 12/‘22 verhuisd, ik ben sindsdien aangesloten bij Engie. Ik heb in maart Engie gecontacteerd omdat ik toen nog steeds geen facturen had ontvangen, dit ging nagekeken worden en is niet gebeurt. Ik heb nu in november 2023 op eenzelfde dag alle facturen ontvangen van mei ‘23 tot november ‘23 daarbij ook een brief voor stopzetting van het contract. Ik heb met Engie contact opgenomen en zij leggen de fout bij mij en bij bpost. Ik heb nooit een tussentijdse factuur ontvangen tot nu heb ik deze allemaal gelijk gekregen van 6 maand. Zij verwachten nu dat ik over de 3000 euro ineens zou betalen.

Berichten (1)

Engie

Naar: S. D.

22/11/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 22 novembre 2023 15:23À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Problemen met briefwisseling - (CPTBE01922986-58)Klacht - Problemen met briefwisseling - (CPTBE01922986-58) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform