Terug

Problemen met Boxx van Engie-Electrabel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Engie

09/03/2020

Beste,Sinds de vervanging van de oude gas- en electriciteitsmeters door slimme meters door Fluvius midden december, verwerkt Boxx de gegevens van mijn meters niet meer. In februari duidde het een gigantisch groot electriciteitsnet verbruik aan. Ik contacteerde Engie die iemand langs stuurde om de verbindingskabel tussen de meter en de zender te vervangen, wat ook gebeurde.Ondanks mijn herhaalde berichten om het verbruik van februari op het normale peil terug te brengen en deze vervanging, duidt Boxx nog steeds een verbruik van 715.282 euro meer aan voor februari !!! In mijn laatste bericht van 1 maart aan Engie vraag ik nogmaals mijn februari verbruik op normaal pijl te zetten en/of mij te bevestigen dat dit aangegeven verbruik niet op mijn eindafrekening ing zal komen.Tot op heden geen verder nieuws. Daarom dat ik mij tot u wend om actie te ondernemen.Bij voorbaat dank,J.Verspreeuwen

Berichten (3)

J. V.

Naar: Engie

09/03/2020

Vervolg aan vorig document

Engie

Naar: J. V.

10/03/2020

Geachte heer Verspreeuwen,Test Aankoopbezorgde ons uw klacht op 9 maart 2020.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie-electrabel.beof via uw online energiedesk.Met de meeste hoogachting Complaints Handling TeamBU Beneluxwww.engie-electrabel.beSimón Bolívarlaan 341000 BrusselBelgie ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: J. V.

12/03/2020

Geachte heer VerspreeuwenAls gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacterenvia onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33, via onze website www.engie-electrabel.be of via uw online energiedesk.Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Met vriendelijke groeten,Complaints Handeling TeamBU BeneluxSimón Bolívarlaan 341000 BrusselBelgieDenk aan het milieu voordat je dit bericht afdrukt ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform