Sinds enkele weken ondervind ik allerhande problemen met de Boxx thermostaat van Engie.Meer bepaald werkt het aanraakscherm zelden of nooit.De Boxx moet dan steeds gereset worden, tevens is de verbinding met het service-center van Engie steeds onderbroken, alhoewel er aan mijn lokaal wifi-netwerk niets is gewijzigd.Ik heb reeds meerdere keren een klacht gestuurd naar Engie zelf zonder resultaat of oplossing.Als ik al eens een antwoord kreeg was dit een link naar de pagina waarin de eventuele problemen met de Boxx opgelijst zijn.Zonder paranoïde te willen zijn vind ik het ook opmerkelijk dat ik een 3-tal maanden terug(dus voor de problemen begonnen) een mail kreeg van Engie waarin er vermeld werd dat zij de Boxx vanaf oktober 2022 niet meer gingen ondersteunen op gebied van hardware-problemen...Toeval of niet?Tevens nog een slechte score voor hun telefonische klantendienst : na herhaaldelijk ingebeld te hebben is het mij nooit gelukt om een medewerker aan de lijn te krijgen.Ik vermeld nog dat ik elke maand een huurprijs betaal van 3 euro voor de Boxx.