Terug

Problemen met Boxx slimme thermostaat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Engie

02/10/2022

Sinds enkele weken ondervind ik allerhande problemen met de Boxx thermostaat van Engie.Meer bepaald werkt het aanraakscherm zelden of nooit.De Boxx moet dan steeds gereset worden, tevens is de verbinding met het service-center van Engie steeds onderbroken, alhoewel er aan mijn lokaal wifi-netwerk niets is gewijzigd.Ik heb reeds meerdere keren een klacht gestuurd naar Engie zelf zonder resultaat of oplossing.Als ik al eens een antwoord kreeg was dit een link naar de pagina waarin de eventuele problemen met de Boxx opgelijst zijn.Zonder paranoïde te willen zijn vind ik het ook opmerkelijk dat ik een 3-tal maanden terug(dus voor de problemen begonnen) een mail kreeg van Engie waarin er vermeld werd dat zij de Boxx vanaf oktober 2022 niet meer gingen ondersteunen op gebied van hardware-problemen...Toeval of niet?Tevens nog een slechte score voor hun telefonische klantendienst : na herhaaldelijk ingebeld te hebben is het mij nooit gelukt om een medewerker aan de lijn te krijgen.Ik vermeld nog dat ik elke maand een huurprijs betaal van 3 euro voor de Boxx.

Berichten (2)

Engie

Naar: G. V.

03/10/2022

Beste mevrouw Van Acker,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 2 oktober 2022.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.We informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.be ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: G. V.

10/10/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform