BesteIn 2021 heb ik mijn dochter een bongobon movie&meal cadeau gedaan. Op 15/12 heeft zij gebruik gemaakt van de bongo bon omdat de bon op 18/12 zou vervallen. Ze hebben de filmtickets via de site aangevraagd en die hebben ze onmiddellijk via mail ontvangen. Ze hebben het boekje geraadpleegd en een restaurant uit het boekje gereserveerd. Bij aankomst in het restaurant bleek de restauranthouder de bon niet te kunnen scannen. Hij gaf aan dat hij voor duizenden euro's bongobons niet heeft kunnen innen en dus ook deze bon niet zou aanvaarden. Mijn dochter heeft het restaurant gewoon zelf betaald en dacht dat het om een vergissing van bongo zou gaan. De volgende week heeft ze bongo gecontacteerd. De medewerkers van Bongo zijn kortaf en willen zich er makkelijk vanaf maken en geven uitvlucht na uitvlucht. Van excuses of klantvriendelijkheid geen sprake! Ze lezen de mails zelfs niet grondig en komen niet ter zake. Ze insinueren zelfs dat mijn dochter ruim de tijd heeft gehad om haar bon op te nemen of te verlengen in die 2 jaar. De bon is nu eenmaal 10 euro duurder geworden dan in 2021. Pas als ze iemand persoonlijk gesproken hebben, komt de uitleg, ze hadden via de site moeten boeken, enkel daarop staan de juiste partners, de info in het boekje klopt namelijk niet meer, dat zijn enkel voorbeelden. Is dit geen misleidende reclame? Ik heb deze bon nl cadeau gedaan omdat ze graag in het restaurant gaan eten dat daarin stond. Wel vreemd dat El Bocado nog steeds te boeken is via de huidige bongo bon movie&meal?Na veel mails heen en weer wil Bongo eerst 5 euro compensatie geven en na overleg met de manager 10 euro compensatie zodat ze een nieuwe bon kunnen kopen?? Het eten heeft normaal een waarde van 30 euro! Mijn dochter heeft gevraagd of ze met een van de managers mocht spreken maar blijkbaar is de klantendienst van Bongo niet in staat om zelf klanten te bellen. Enkel mailverkeer is mogelijk! Het is niet de eerste keer dat ze problemen hebben met Bongo! Elke keer is er wel een probleem met de partners.