Terug

problemen met boeking accomodatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: BOOKING.COM

12/11/2019

Beste,Op 31/10 hebben wij een chalet geboekt op booking.com. Het betreft Chalet Chemin des Cornuts d'en Bas in Les Gets (Frankrijk) voor de periode 22/2-29/2 voor 2.356,22EUR. Deze boeking werd meteen bevestigd in een mail met bevestigingsnummer 2560175075.Op 6/11 kregen we echter mail dat creditcard werd geweigerd. Daarop hebben we creditcard geupdate, aangezien er voorheen nooit problemen hebben voorgedaan met deze kaart en tot op de dag van vandaag ook nog steeds werkt. Deze update werd bevestigd in mail. Daarop hebben we booking.com ook zelf gecontacteerd via mail en gevraagd wat er eventueel mis zou kunnen zijn met de creditkaart.Hierop werd de volgende dag(7/11) geantwoord dat de creditcard wordt geverifieerd en dat we zo snel mogelijk info zullen krijgen. Twee uur later kregen we een mail dat onze boeking geannuleerd is zonder verdere info. Hierop heeft onze contactpersoon booking.com gebeld. Men ging navraag doen en opnieuw contact opnemen. Tot op heden is hier nog geen reactie op gekomen. Wanneer we dezelfde accommodatie terug gingen opzoeken op de site bleek deze beschikbaar voor het dubbele van de prijs(7446EUR).Wij concluderen dat deze annulering buiten onze wil is opgedrongen door de organisatie op basis van valse beweringen. De enige gepaste reactie is dat deze annulering ongedaan wordt gemaakt en onze boeking behouden blijft aan de oorspronkelijke prijs.Wij hopen snel een antwoord te krijgen,Met vriendelijke groet,Lukas Dermaux


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform